*opel* Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 sitter varme vifta i den svarte boksen i motor rommet eller inne i desjen?? takker for svar ;) Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 ventilasjonen du mener? Den sitter i den svarte boksen.. hvilken modell har du? Er 2 typer vifter.. Den nyeste (med 1 inntak på venstre side) er hvertfal bare å ta bort klipsa, så deler du boksen.. EDIT: Det kan også være bryteren, hvis du ikke har sjekka? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 ja vifta satt i den svarteboksen. hehe. det var bare litt dårlig jording. men varmen funker ikke, så tror jeg skal prøve å rense varmeregistere. hoff så kjett med vinter å kulde. hehe. men takk for svaret. Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Min varma som f, den.. fikk den ikke til å slutte å varme.. :P Se på høyresiden av motoren (førersiden asså) der er det ett svart "spjeld" med en vaier på, det er til varmen.. Sitter på no halvtjukke (ca 2 cm diam tenker jeg) slanger, svarte stive.. Kanskje den er defekt.. Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ja det kan hende.. men har stripsa den på full varme menn funker ikke hehe... men for å komme til på varmeregistere må man da skru ut hele dasjen?? Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 nei, trenger bare å skru av den boksen.. men hvorfor skal du komme frem til den? lite trolig at den har tettet seg innvendig vel.. ? Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*opel* Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 jeg kjente på vann slangene som går inn å ut av varmeregistere, dem er jo kalde begge to når motoren er varm, så tenkte kanskje det var det som var tett eller no... eller har du en annen idee?? takker for svar Siter Opel Astra GSI-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg