1984GTD Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Lurer på dette siden jeg har kjøpt meg en golf gtd. Det første folk spør om er om denne går godt siden det er en GTD, alá dieseln's svar på GTi. Det er kjipt å ikke kunne svare på dette selv... For GTi har mye krutt i ballene. Det jeg kan briefe med info om min GTD at den bruker 0.4 - 0.5 L på mila. Derfor spør jeg her om det er noe stas/spesielt med en golf GTD ?. Såvidt jeg vet er det turboladet 70-75hk under panseret, og det er ikke mye power akkurat, men god å kjøre, det er de. Er GTD holdbare motorer? Har de svakpunkt? Min har rundet 300 tusen, og slitedeler er skiftet, og servicer er fulgt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Absolutt ikke det samme som GTI. Motorn er TD og resten er som en GL. Det er vel noe av de mest holdbare motorene til VW trur jeg. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1984GTD Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Absolutt ikke det samme som GTI. Motorn er TD og resten er som en GL. Det er vel noe av de mest holdbare motorene til VW trur jeg. Takker for svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kleiven Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Min GTD hadde GTi interiør+den myke dashen. Den var helt orginal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 GTD er GTI diesel ja.. minus bremser.. men alt anna er GTI specca.. interiør etc Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
optus Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 golf 3 gtd, er det samme som golf3 gt, utstyrmessig Siter ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 snodig har en org GTD her også men den ser ut som en vanlig gl. Har Ikke GTi interiør,sort taktrekk,sorte deksler innvendig etc. Er ikke ventilerte skiver foran og heller ikke GTI bakstilling med skiver og stag. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240tic Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Min bror hadde 91 GTD, var gti innteriør, sort plast\taktrekk, ventilerte skiver, inntercooler, mykt dash++ orginalt på den. Siter -93 "]Volvo 240 Ocean Race(Utstillingsbil) Bilsport 2006 -00 Vw Caravelle 2,5TDI 200hk(Bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 hm..var det noe økonomi utgaver også foruten den som hadde 60hk?,(den kaltes vel bare TD) Den vi har er importert engang (86mod). Veit ikke skilt nr nå så jeg får sjekket om den er org eller ikke. Eneste den har er GTI rute/spoiler,GTD merket på bakplata Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonih Skrevet Februar 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Hadde en gtd jeg og den hadde også gti inntreør.hadde også en 91 mod td men det var cl hvis jeg ikke husker feil eneste utstyr den hadde var takluke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg