på-tværra=) Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Noen som har et sett med 6x9" eller 6" og anbefale til rund 1000lappen. Har en https://bilstereo.secure.flexiweb.no/productview/19385801/ til og drive dem med. De skal plasseres i dørene på en Nissan King-Cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hva med HELIX Blue 62 MK2 dem koster vel 1000,- trur jeg. Har selv hørt 52 MK2 i en bil, syns det låt helt greit. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 hva med HELIX Blue 62 MK2 dem koster vel 1000,- trur jeg. Har selv hørt 52 MK2 i en bil, syns det låt helt greit. oki:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 se om du kan finne JBL Decade...de koster kanskje litt over tusenlappen med er helt rå! Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 se om du kan finne JBL Decade...de koster kanskje litt over tusenlappen med er helt rå! Råder deg til å kjøpe komponentsett. Og Decade duger KUN til høy lyd..Spiller ikke pent for fem flate øre. Skal du ha noe som spiller noe bra og billig, anbefaler jeg Hertz. Ta en titt på http://www.installbay.no du:) Der er det mye snack og veldig god service.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Og Decade duger KUN til høy lyd..Spiller ikke pent for fem flate øreKanskje du skulle spørre om hva han er ute etter lydmessig først? Decade'en kan jo være midt i blinken for han!? Dette skal i en KingCab av eldre årgang med et støybilde deretter, og at man kan foreslå noe som helst uten å ha dette i bakhodet, og uten å vite hva trådstarter er ute etter i det hele tatt, er helt utrolig og bidrar bare til enda mer forvirring og ikke minst skuffede brukere, som blir drit lei "dårlige råd" (les: Lite gjennomtenkte") og finner seg andre fora ved neste anledning. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Jo, du har et poeng ang støy pga gammal bil. Men jeg anbefaler bare et merke jeg har veldig god erfaring med, og avviker fra et merke (type høyttaler), jeg ikke har god erfaring med, lydmessig. Decade er veldig grei til høy lyd, men ikke stort annet..Få deg en demo på forskjellige ting så får du avgjøre selv:) Lykke til med valget.. Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Mannen har kjøpt høyttalere så han trenger ikke mere tips :) Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pondus- Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 hva endte han opp med da ? Siter '04 Ford Fiesta 1,4 Trendline Steel '98 VW Golf IV 1,6L Comfortline (solgt) '98 Audi A4 1,8T (solgt) '93 Mitsubishi Colt 1,3 (spiker) '86 Opel Rekord 2.2i (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
på-tværra=) Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 hva endte han opp med da ?De helixene. lenge sidn jeg har fått inn bilforumet:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg