Gå til innhold

Rally lisensen....?

Ranger emnet


T-TIC

Anbefalte innlegg

okay... så på bilsportforbundet sin side, men de hadde bare et kurs i rally lisensen og det var i mars og i stavanger.. dato`n bryr jeg meg ikke om, men stavanger er litt for langt siden jeg bor i oslo.. og tviler på at kurset kun er over en dag..

 

men tusen takk for svar.. skal sjekke på siden jevnlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftig,har vært kartleser i nasjonal i noen år og det er som regel noe som ryker på de bilene,volvo orginal er en relativt driftsikker bil og kjøre stort sett fylle bensin og peile olje,og har du rette oppsettet på motor så går de ganske bra faktisk.

lykke til:)

 

helt enig.det er ei billig klasse,og med en optimal bil så går den ikke så verst...kan kjøre fort med dem og:) og det fine med dem er at om du vil,kan du kjøre rallybilen på butikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men ang. voc. jeg har en bil stående, men er litt usikker på om den går under reglene for bilen, den har en A motor (men tenkte jeg skulle bytte den ut med K, siden bruksbilen min trenger A motoren mer) med vanlig M46 kasse.. hva trengs for at jeg kan bruke den. jeg har veltebur liggende til den. bare og montere. men hva må jeg gjøre mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i volvo orginal kan du vel kun bruke orginalt volvo tilbehør!

 

vi kjører en volvo 240 i nasjonal, men den er forsåvidt nesten orginal i drivverk å slikt! er med kun for moroa sin skyld! kommer for det meste til å kjøre i østersundstraktene, nærmere å billigere!

Mitsubishi Space Wagon 2,4 GDi 4WD 2000

Opel Olympia A 1969 1,1SR

Opel Vectra A 1,8 1993

Opel Ascona C 1,6 1987

Opel Kadett B coupe 1,1 LS 1969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
i volvo orginal kan du vel kun bruke orginalt volvo tilbehør!

 

vi kjører en volvo 240 i nasjonal, men den er forsåvidt nesten orginal i drivverk å slikt! er med kun for moroa sin skyld! kommer for det meste til å kjøre i østersundstraktene, nærmere å billigere!

 

Jepp skal bruker originale deler,og alt skal gjøres etter det volvo godkjenner motormessig osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår