stigare Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by PoloBoy Men hvis du vil ha mening syntest jeg du burde fjerne klistremerkene i ruta ja eller skrive det riktig? hehe.. :D Men kul bil da! snertne kule biler det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msoer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 fordel å skrive det riktig når man først skal ha noe i frontruta ja. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 hoho... Man lager seg en streamer med stavefeil. hehe, denne posten ble vel ikke så hyggelig som eieren hadde tenkt Devil Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Sonick Kan stemme d. Men hvor har du kjøpt den tak vingen der ? *spør for gou* :P svare for meg sjølv.. norskbildelesenter.no :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 offtopic - men det var liksom et hint da ? :P Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Fin Bil Hekspoileren er vel fra kamei som blir solgt hos VAG. Jeg ville nok brukt noen andre hjul som 8x15 evt. 9x15 men da må nok hjulbuene valses en del. PS. Forslag til motor se bilde MVH Runar Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Sonick offtopic - men det var liksom et hint da ? :P fust front.. så finna ei bakluka te.. cleane den.. så montere vingå på den.. det komme ffs :D Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 men angående bilen.. ser bra ut den.. men setene e sikkert kje så pene på ein korte avstand.. typisk colo(ur) consept :rolleyes: men bilen ser bra ut.. men få vekk streamer.. den på takluka e ok :) senking komme ser eg.. fine bil :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Detta blir fin bil!!! Ta vekk autofil merke og lage klin hekk :) Det liker jeg. Streamern må seff fikses, men god bil. PS: G40 motor? *lukte* Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by Precious Detta blir fin bil!!! Ta vekk autofil merke og lage klin hekk :) Det liker jeg. Streamern må seff fikses, men god bil. PS: G40 motor? *lukte* Det er faktisk en G60 lader på den motoren. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Originally posted by NoLimit Tøff bil!! :D Men en liten ting.. Sjekk skrifta di i frontruta? skrives det coloUrconSept? ;) Detaljer detaljer... :D Det er mulig Volkswagens ColorConcept ikke skrives med U, men på den engelske stavemåten staves color --> colour (oppmot den amerikanske). Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blueboy Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 colour concept........det er vel det rette Siter Vw Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 bakluke spolieren er JE-Design kjøpt på NBS. SORRY,men det skrives COLOURCONSEPT.........GJETT om jeg banka det MANGE ganger inn i hodet på han som skulle lage det........men dere er ikke de første som spør. Men sjekk ut det lille colourconsept merket bakpå når det dukker opp en. Mange tenker colorline,men på engelsk er det jo colour. Må snart få bytta hele ruta og da har jeg lyst på Volkswagen Racing logoen istede(fra dtm elller noe sånt) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet September 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 å ang clean rumpe, så er planen å muligens bare beholde vw merket når LED lyktene ankommer.Vil ikke ha HELT clean pga det har jo "alle" som bygger om. ang frontruta igjen,synd for de som trodde det var feilstava. Man betaler jo ikke for å få feil på bilen,spesielt ikke BILFILE og pertentlige fyrer som meg. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Veldig pen polo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg