lordbongo Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 halla et amc forum ja jaggu på tide. men er det noen av dere som vet om en sånn bil til salgs for en fornuftig pris 0-10000.-? ( se bilde) trenger ikke å være kjørbar men må være komplett Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ardous Skrevet Juli 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2002 Vet ikke av cupe versjonen av rebel, men vet av en cab versjon som skal selges, men blir mye høyere prisklasse dog, men han er eventuelt interiseri i rebel (m/tak) eller javelin (helst javelin) Skal se om jeg får tatt no bilder av den en dag :) Siter Moderator kan gjerne slette min konto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Rebel 2d hardtop får du nok ikke til under 10000. Da er den isåfall en super rusten haug. Er få av dem i norge også. Surfer en del på ett amerikansk AMC-forum som er veldig bra, verdt å sjekke ut hvis du er Rambler/AMC fan!Mye god info om alt fra trimming til restaurering! http://pub8.ezboard.com/bamcforum Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2002 Jeg så en bil på strømmen i går som det sto AMC på....! Veit dere hvem som har den? Marius Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VEPSEN Skrevet Juli 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2002 Var den liten og rød uten frontfanger og AMC på skiltet foran?? Isåfall er det fetteren min med sin AMC Spirit. 360 motor med lav komp veldig snillt innsug og kam. Går bra. Siter 244 Turbon lever igjen!! (med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...) 04 Nissan navara 87 bmw 320i 73 amc hornet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rambler Skrevet Januar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2007 halla et amc forum ja jaggu på tide. men er det noen av dere som vet om en sånn bil til salgs for en fornuftig pris 0-10000.-? ( se bilde) trenger ikke å være kjørbar men må være komplett Hei. Prøv på http://www.racn.net Er selv eier av 2 rebeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dieselpurke Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Tråden er bare 4,5 år gammel..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg