Gå til innhold

Min Bora 2001

Ranger emnet


Mattiasen

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg førstebilen forrige uke, Det ble en Bora 1,6 16v 2001 modell.

Den er sølv, og er helt original, med regnsensor, kjørekomp. og sikkert noe jeg har glemt.:cool:

 

Har noen spørsmål om forandringer jeg har tenkt til å sette på bilen min etterhvert. spøør her ettersom jeg har liten peiling:

-Anbefalinger til nye baklys-er det vanskelig å bytte selv?

-Alu. interiør, der hvor det er tre idag? er det dyrt? hvor få tak i?

-Felger til sommeren, tips og anb. til dim og "?

-Andre ting dere syns passer?

 

Bilder kommer etterhvert, sliter med kamera...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg førstebilen forrige uke, Det ble en Bora 1,6 16v 2001 modell.

Den er sølv, og er helt original, med regnsensor, kjørekomp. og sikkert noe jeg har glemt.:cool:

 

Har noen spørsmål om forandringer jeg har tenkt til å sette på bilen min etterhvert. spøør her ettersom jeg har liten peiling:

-Anbefalinger til nye baklys-er det vanskelig å bytte selv?

-Alu. interiør, der hvor det er tre idag? er det dyrt? hvor få tak i?

-Felger til sommeren, tips og anb. til dim og "?

-Andre ting dere syns passer?

 

Bilder kommer etterhvert, sliter med kamera...

Punkt 1: Det er lett å skifte baklys. De sitter skrudd i tre skruer fra innsiden av bagasjerom. Lykter får du tak i mange plasser, NBS, Ebay osv...

Punkt 2: Alu interiør er DYRT! Komplett koster det ca 5000 kroner ved kjøp fra utalndet, og sikkert enda mer fra Møller eller lignende. Det mange gjør er å lakkere i sølv i stedet.

Punkt 3: Jeg kjører selv med 19" i dag, og synes dette fungerer utmerket. Finnes mange gode felgtilbud :)

 

Spent på bilder!

 

Chr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår