Christer1 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Nå funker ikke subben min lenger og det er noen flotte svi merker på den. bilde Det er en DY9212 det er snakk om. Har funket ellers bra til dette skjedde. Dette skal vel ikke skje uten videre? Er det noen spesiel grunn for det? Tenkte kanskje det har skjedd en kortsluttning hver gang bassen spilte og da flyttet seg nok til at den kortsluttet ledningene der inntil aluminiums-membran? Noen som har noen meninger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Nå funker ikke subben min lenger og det er noen flotte svi merker på den. bilde Det er en DY9212 det er snakk om. Har funket ellers bra til dette skjedde. Dette skal vel ikke skje uten videre? Er det noen spesiel grunn for det? Tenkte kanskje det har skjedd en kortsluttning hver gang bassen spilte og da flyttet seg nok til at den kortsluttet ledningene der inntil aluminiums-membran? Noen som har noen meninger? Det er nok at ledningen har tatt oppi membran og kortslutta jal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Nå funker ikke subben min lenger og det er noen flotte svi merker på den. bilde Det er en DY9212 det er snakk om. Har funket ellers bra til dette skjedde. Dette skal vel ikke skje uten videre? Er det noen spesiel grunn for det? Tenkte kanskje det har skjedd en kortsluttning hver gang bassen spilte og da flyttet seg nok til at den kortsluttet ledningene der inntil aluminiums-membran? Noen som har noen meninger? enig med halsen. Det kan du klage på, da ledningen skal være tillstrekklig isolert, det er den tydlig ikke her. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1 Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Da drar jeg ned i morgen og hører ;) Litt kjipt når sånt skjer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 det så ut som om det hadde vært en kortslutning der ..... ville klaga på det Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg