Rekordpowwa Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Jeg har kjøpt en Sony lydpakke til 2000, og der trenger subben 37,2 l i lukket kasse..den er på 1300 watt maks (12") av pentagon serien...den pakken de har på bilradiospes.no ....Og er portet kasse best hvis jeg spiller mye trance?vil ha trøkk! Og hvor mange liter portet? Siter (>----<OPEL MOTORSPORT CLUB>----<) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RFMorten Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 På 12" er det mest vanlig "det er ingen fasit" med 50 liters kasse og 4 toms rør på ca 28 cm. Husk å trekke fra platene du bygger inn elementet i. Du skal måle innervolum og trekke fra liter på rør og element. Håper du ble klokere;) Siter Hva som høres bra ut i dine ører, kan kun du bestemme! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egoist Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Se PM du gutten min ;) -Arne Siter 90' Ford Sierra 2wd DOHC-T 05 Jumpy X-Diverse ***Ford*** Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 På 12" er det mest vanlig "det er ingen fasit" med 50 liters kasse og 4 toms rør på ca 28 cm. Husk å trekke fra platene du bygger inn elementet i. Du skal måle innervolum og trekke fra liter på rør og element. Håper du ble klokere;) Mest vanlig 50L 4" rør L28cm. Ved å følge den der, kan du bomme ganske bra, spesielt om en kar har kjøpt seg Peerless SLX f.eks. Eller DY 9412 osv. Mye bedre å sjekke i bruksanvisningen/hjemmesiden til suben. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg