Gå til innhold

Lysten på golf

Ranger emnet


passat kara

Anbefalte innlegg

Morn.

 

Jeg har tenkt og bytte bil snart..

 

Sett på litt av hvert, men er vel kansje golf 3 ell vento som er aktuelt. Fått intrykk av at det er bra biler, og de er ganske pene (en del snax til dem også..)

 

Jeg hadde tenkt meg 93 -> men prisene er jo ganske stive på vw, hadde ikke tenkt å punge ut mere en 70k men helst mindre selvsagt.. og den burde jo ikke ha gått så alt for langt.

Er 1,8 litern jeg har tenkt på, er ikke så veldig opptat av "mye" krefter så GTI er ikke så aktuelt.

 

Er jeg for kresen med de kriteriene? eller går det ann og finne en kurrant golf 3 for den prisen? i en vettug farge (med andre ord ikke hvit)

 

Har dere noen tips? holder disse bilene bra? sett på noen og det virker som de er ganske så bra når det gjelder rust beskyttelse og sånn.

 

men hva bør jeg se etter når jeg skal se på en? spesielle mangler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er en side hvor du kan se typiske feil på golf3:

 

http://www.aftonbladet.se/bil/biltester/1998/9801/980102.html

 

jeg tror ikke du er ikke for kresen med de kriteriene. jeg kjøpte min for rundt det... i fjor

 

men husk å sette av penger til felger/senking/styling/anlegg... :)

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by passat kara

Hvordan var din når du kjøpte den da?

gått langt? pris? gjort noe med den når du fikk den?

 

har sendt pm.

bilen var helt original da jeg kjøpte den

 

den så pen ut på avantarn der :)

nice farge!

 

takker, godt fornøyd med fargen på bilen, og bilen ellers. mangler å få lakkert støtfangerlister foran og bak, men det tar jeg til våren igjen.

2011 VW Golf 1.6 TDI

x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition"

x - 1989 Saab 900 Turbo 16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår