passat kara Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Morn. Jeg har tenkt og bytte bil snart.. Sett på litt av hvert, men er vel kansje golf 3 ell vento som er aktuelt. Fått intrykk av at det er bra biler, og de er ganske pene (en del snax til dem også..) Jeg hadde tenkt meg 93 -> men prisene er jo ganske stive på vw, hadde ikke tenkt å punge ut mere en 70k men helst mindre selvsagt.. og den burde jo ikke ha gått så alt for langt. Er 1,8 litern jeg har tenkt på, er ikke så veldig opptat av "mye" krefter så GTI er ikke så aktuelt. Er jeg for kresen med de kriteriene? eller går det ann og finne en kurrant golf 3 for den prisen? i en vettug farge (med andre ord ikke hvit) Har dere noen tips? holder disse bilene bra? sett på noen og det virker som de er ganske så bra når det gjelder rust beskyttelse og sånn. men hva bør jeg se etter når jeg skal se på en? spesielle mangler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 her er en side hvor du kan se typiske feil på golf3: http://www.aftonbladet.se/bil/biltester/1998/9801/980102.html jeg tror ikke du er ikke for kresen med de kriteriene. jeg kjøpte min for rundt det... i fjor men husk å sette av penger til felger/senking/styling/anlegg... :) Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 har noen 15" og greit nok anlegg.. det går jo ann i første omgang.. sett litt på det der ja.. senke sett, øye lokk,andre bak lykter og sånn koster jo litt :) Hvordan var din når du kjøpte den da? gått langt? pris? gjort noe med den når du fikk den? den så pen ut på avantarn der :) nice farge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
diZrupt0r Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Originally posted by passat kara Hvordan var din når du kjøpte den da? gått langt? pris? gjort noe med den når du fikk den? har sendt pm. bilen var helt original da jeg kjøpte den den så pen ut på avantarn der :) nice farge! takker, godt fornøyd med fargen på bilen, og bilen ellers. mangler å få lakkert støtfangerlister foran og bak, men det tar jeg til våren igjen. Siter 2011 VW Golf 1.6 TDI x - 1995 VW Golf 1.8 GL "Freeway Edition" x - 1989 Saab 900 Turbo 16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg