Gå til innhold

Alkohol + Gatebil = B A D !

Ranger emnet


Insolved

Anbefalte innlegg

Skulle ha vøri der men sånn ble det bare ikke..... :rolleyes:

Bilen var ikke helt "frisk" etter kjøring der på tirsdagen.

Bakakselen tåler ikke mere banekjøring :(

den må totaloverhales, alle bevegelige deler må byttes før det blir noe morro igjen. inkl. stikkakslingene.

Era var der han, på lørdag, men uten bilen sin da den havarerte kvelden før :(

Sånn ble det bare.......

 

Jævlig kjiper'n med det derre alko-tullet da.

Drittunger som gjør sånt.

Øl & fest på kvelden er greit, men hva f*** er vitsen å drekka midt på da'n?? D har j aldri skjønt bæret av.

Nei det hører nok heller hjemme på Quarten eller Roskilde, som du sier, Vepsen. Eller Power Meet da. LOL

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

 

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by VEPSEN

Fylla på rudskogen er kjiip, sikkert mange som drar dit bare for å feste! Finnes bedre steder for sånnt-Quart festivalen eller Roskilde feks. Skal dem absolut drekka og se på bil burde dem dratt til Power-Bigmeet i Västerås isteden. Å ta ett par pils er greitnok men å værra nesten dritings og moone,pisse og værra kvalme er ikke bra etter min mening.

 

Sett med "amerikanske" øyer var det en bil som aleine var verdt turen dit- The Black Trans-Am!! ruud/ts/be-4-u skal sliite for å holde følge der!! Angående kjøre-egenskapene på den så er det vel verdt å nevne at det ikke var R-dekk på den....... de andre "værstingene" kjører vel på det?? Corvetten til Lindvall gikk som fan den å!

 

Men hvor var Ratata/Era??

 

??? Bilen sto jo på 20" zr dekk den!! Og "alle de andre" kjørte rundt på falken f451 de å.. Ikke annet enn normale vei dekk det.. Å så har du ruud da. Han hadde vel 4 par dekk bak i helga! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OLA: Var flere som kjørte på R-dekk(gate-slics) der, tviler på at TS kjørte på fk-451.... ruud trenger jo ikke skikkelige dekk m grep, han bare shower alikevel.

244 Turbon lever igjen!!

(med mosegrodd grill etter 3-4år med lagring på gressbakke...)

04 Nissan navara

87 bmw 320i

73 amc hornet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VEPSEN

OLA: Var flere som kjørte på R-dekk(gate-slics) der, tviler på at TS kjørte på fk-451.... ruud trenger jo ikke skikkelige dekk m grep, han bare shower alikevel.

Du får spørre tommy da vettu. Den sto på falken dekk natt til søndag oppe ved ruud ihvertfall..

Ruud hadde potenza dekk bak til tider, men som du sier så showet han hele tiden. Heldigvis! ;)

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

 

Jeg fikk lov til å stå på kjølebaggen dems og måtte gi dem alkoholen dems.. hmf.. :( Etterhvert klarte jeg å komme meg frem til gjerdet, og slapp unna.. men faen som dem skreik å stod i.. ble lei. Alkohol hører IKKE hjemme på gatebil..

 

Å, så det var deg... Stod på benken til venstre for deg jeg da... GreenRally stod oxå der en stund...

"Ting tar tid, lang tid...."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig med de fleste her,alkohol og bil hører ikke mye sammen!!Greit nok med grilling og noen pils på kvelden.Har ikke vært på Gatebil siden 97,da ble jeg nesten skremt over alt de slapp ut på banen.Må si at ting ikke har forandra seg mye,skjønner godt folk som ikke vil kjøre på Gatebil.Litt kjipt å få en gammal Sierra st.vogn i siden fordi den driver å prøver å leke seg å spinne..........Har hørt noen rykter om en viss person som har blitt "sponsa" av Gatebil for å komme på Rudskogen.Hvis det jeg har hørt er fakta så gidder ikke jeg kjøre på bane på Gatebil iallfall!!!!!

`96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Har hørt noen rykter om en viss person som har blitt "sponsa" av Gatebil for å komme på Rudskogen.Hvis det jeg har hørt er fakta så gidder ikke jeg kjøre på bane på Gatebil iallfall!!!!!

 

Hmm? Når du først sier A kan du like så godt si B?

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Nei jeg skal ikke ha skylden for å starte en rykteflom som kanskje ikke er sann!!!Det jeg har hørt kan likeså gjerne være oppspinn............

 

Ok, greit nok :cool:

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EvolutionVII

 

Hmm? Når du først sier A kan du like så godt si B?

Tror nok det er flere av de store gutta som ikke har så store utgifter med å stille opp på gatebil jeg gitt, men jeg ser ikke problemet med det. Ser heller positivt på at de kommer for å lage show for oss jeg!

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Audi quattro turbo

Nei jeg skal ikke ha skylden for å starte en rykteflom som kanskje ikke er sann!!!Det jeg har hørt kan likeså gjerne være oppspinn............

 

Noen sa at Ruud hadde blitt 'sponsa' for å komme... Aner ikke jeg men , ikke bryr jeg meg heller. Hvis det er sant, så ser jeg ikke noe negativt i det, hadde jo blitt ganske mye kjedeligere hvis ikke Ruud hadde vært der å kjørt gris.

 

Det er kanskje bare et nytt 'forum rykte'...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår