mr_primera Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 For et par dager siden, tok jeg ut cd spilleren og satte den inn igjen, skulle se på fargen på et par ledninger.. men da når jeg slår av bilen hver gang nå, så kommer det 5 stk "pip" ...litt irriteranes.. noen som vet hvorfor? har en pioneer 7400 mp3 spiller. kult med tips av alle slag:D Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 denne tråden burde vel ikke ligget under "kjøp og salg" da... Post den under den vanlige "bilstereo"-kategorien heller.. btw: Jeg lurer også på hva de der pipene er for noe.. Har hørt det på mange pioneer-spillere. De kommer også av og til når vi er ute og kjører normalt.. Plagsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr_primera Skrevet September 22, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 denne tråden burde vel ikke ligget under "kjøp og salg" da... Post den under den vanlige "bilstereo"-kategorien heller.. btw: Jeg lurer også på hva de der pipene er for noe.. Har hørt det på mange pioneer-spillere. De kommer også av og til når vi er ute og kjører normalt.. Plagsomt! Upz, det så jeg ikke før nå jeg heller at jeg postet den her...det var ikke meningen:D Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 btw: Jeg lurer også på hva de der pipene er for noe.. Har hørt det på mange pioneer-spillere. De kommer også av og til når vi er ute og kjører normalt.. Plagsomt! Er det ikke når man mister radiosignal (eller signalet blir svakere)? Husker Pioneeren i den forrige bilen min pep av og til, men det er så lenge siden... husker ikke hvorfor! Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Det er bare et signal om at CD spilleren er skrudd av men har fortsatt strøm.. Den strømmen som er der er for at den skal huske Radiokanaler, ditt oppsett på bass, diskant osv... Har samme spiller selv.. Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 noen ganger piper den jo når den står på radioen også! den står og spiller, og begynner plutselig å pipe.. Hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 noen ganger piper den jo når den står på radioen også! den står og spiller, og begynner plutselig å pipe.. Hva kan det være? Den går ut og inn av dekning på trafikkmeldingene på RDS? Min Pioneer gir fra seg et lite pip da hvertfall. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zalcin Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Dette er et alarmsignal for å minne deg på at du må ta med frontpanelet. Dette alarmsignalet er det mulig å slå av: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg