Reset Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 hei, jeg sitter og tenker på om jeg skal skaffe kortere styring! hvor får man tak i kortere styring til e30? altso kortere utveksling på styringa!! mvh Reset Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Skifte tannstang du mener? Er jo ikke så mye annet man endrer utvekslingen på styringa i. Hvor man får kjøpt det, tjah, først må du vite hva slags tannstang du har på fra før av:) Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Beste ville vel vært å montere servo tannstang fra E36 m3, sjekk om de har på koed.dk. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 okei! er det bolt on ? fra e36? Tbusa: er vell org 320 tannstang ? :P kom ikke på ordet, var bra trøtt;) Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Ikke direkte bolt on, men var ganske enkelt. Husker ikke helt nå, lenge siden jeg sjekket. Servopumpe var vel enklest å finne på 5 serie med M20. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 E36 M3 3L tannstanga har såvidt jeg husker 2,7 runder lås til lås. Denne er også progressiv. Den er temmelig bolt on, må gjøre om litt på slangelegginga til pumpa og beholder. Ellers er også vanlig 3 serie E36 tannstang mye kortere enn alt av E30 tannstanger. Rekkefølga er sånn (fra sløv til krapp) E30 3 serie E30 M3 E36 3 serie E36 M3 3l Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 mye arbeid og bygge om til Servo? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Nja... Du må plukke av tannstanga og sette på et reimhjul til på triggerskiva, få tak i servoreim og smelle inn servopumpa i reimsatsen (som det ligger hull/kopling for). Samt kople opp påfyllingsbeholderen og dra slanger. Også er det et styreledd som går fra rattstammen til tannstanga som må byttes til "servoledd" pga av ulik lengde... Litt arbeid, men bør være unnagjort på 1 dag med hobbyskruing ihvertfall. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg