Rally Martin Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Hei. Jeg driver med et turbo prosjekt og trenger full datasprut til bilen.. Vil prøve og gjøre ting så billigt som mulig! Derfor går jeg for MS, jeg kan lodde og gjøre alt arbeidet selv. og lurte på noen ting.. Må kunne ha full kotroll over alt. (tenning, bensin osv) Hva er det jeg trenger av deler for og bygge komplett MS? Noen som har prisliste for alle delene? Hvor kan jeg kjøpe billige pakker som ikke er loddet? Prisliste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 dette finns det masse vis av tråder om! bruk søkefunksjon. Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Martin Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 ja må beklage dette.. var litt kjapt ute å postet:hello: Fant ut alt ved å leste litt rundt.. Komplett MS er allerede bestilt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg