TurboTony Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 tenkte jeg bestiler dress up kit fra summitracing men er det noen som har bestilt noe derfra? på tanke med tid og pris? Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 ja da fikk jeg volvo'en gjennom Eu-godkjenning, så da er den i boks, så har jeg bestemt at turboen må vente litt, så jeg satser fullt på denne bilen nå, fikk litt mer deler fra forje eier flere bak lys, lister osv, også kommer det us front på nå snart! Og etter godkjenning så skjedde det noe som ikke var så morro bak hule løsna fordi gamle eiere hadde ikke skrud orntli til boltene men men blei kun skade på skivene og de byttes uansett så tar det me et smil ! Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Mars 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Den ser virkelig sliten ut med den fangern og diverse ja.. Men gleder meg virkelig til du får den i orden, blir skikkelig bra :) GRattis med skikkelig bil ja. Er det A/C på den? Hmm, det speilet på passasjerdøra har jeg aldri sett før, festa på døra, og ikke i vinduet... aldri sett før. Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Mars 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2007 Den ser virkelig sliten ut med den fangern og diverse ja.. Men gleder meg virkelig til du får den i orden, blir skikkelig bra :) GRattis med skikkelig bil ja. Er det A/C på den? Hmm, det speilet på passasjerdøra har jeg aldri sett før, festa på døra, og ikke i vinduet... aldri sett før. ja som sagt blir fangeren bytte og litt små fiks men det er bare kosmetisk tar det til slutt etter jeg er ferdig med motor bygg osv, det er ikke a/c i den trenger ikke det hehe =) men de speila er litt spece ja, men liker de jeg har best :) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 3, 2008 Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Litt sent å spørre om dette osv, men ossen går/gikk det med denne bilen? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet August 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2008 Litt sent å spørre om dette osv, men ossen går/gikk det med denne bilen? hehe den er solgt gitt, til en fyr fra kongsberg Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 4, 2008 Rapporter Share Skrevet August 4, 2008 Hehe, ok Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg