Doffen_87 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Tror listeprisen ligger rundt 125-130 tusen... Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 okai. såpass. har vært å glodd skikkelig på bilen no. tok en liten photo session(den typen jeg ikke er stolt av seff) å røska anlegget mitt ut. såg ikke bra ut, men de sier den skal være på veien innen 3uker:D men det jeg la merke til var det at når de har stroppa bilen fast på planet hade de skrapt opp fører døran og speilet helt sinnsykt. regner med dette blir også fiksa iom at den ikke var sånn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mars 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 sitter å tenker på litt ting å gjøre med bilen når den er trygt i garasjen min igjen. tenkte litt på sånn lakkering av bremse kalipper. noen med peiling på hva type lakk jeg bør bruke. tenkte rød farge. men så kom jeg på at jeg har green stuf bremse klosser og det vil jo ikke bli så pent med rød\grønn kombinasjon. noen som har en mening om dette? så har jeg vurdert å bestille krom deksler til speilene. hvordan tar dette seg ut egentlig? my forskjell fra kjøpte krom speil liksom? takker for alle svar:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Mars 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2007 Thorshov har i hvertfall en lakk som er til for å lakke calipere med... Kan jo prøve den, kommer i flere farger. Jeg skal ha den i rød. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 sitter å tenker på litt ting å gjøre med bilen når den er trygt i garasjen min igjen. tenkte litt på sånn lakkering av bremse kalipper. noen med peiling på hva type lakk jeg bør bruke. tenkte rød farge. men så kom jeg på at jeg har green stuf bremse klosser og det vil jo ikke bli så pent med rød\grønn kombinasjon. noen som har en mening om dette? så har jeg vurdert å bestille krom deksler til speilene. hvordan tar dette seg ut egentlig? my forskjell fra kjøpte krom speil liksom? takker for alle svar:D Bremse kalipperne er ikke så vanskelige å lakkere. Bare kjøp en boks med lakk som tåler varme, masker rundt kalipperen hvis du ikke gidder å ta den av(det gjorde jeg) og lakker. Det med chrome kapper ville jeg sett bort ifra. Ville heller kjøpt speilhus, det er billigere også ser det bedre ut. Mener Quattroco skal ha det. Lykke til! Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mars 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 speilhus? og forskjellen er? fant noe crom greier til 300kr. men fant ikke linken igjen så jeg vet ikke om det var deksler eller speil hus som du sier. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Forskjellen er at deksler limer du utenpå de originale, og speilhus bytter du ut med de originale. Er vesentlig stor forskjell syns nå jeg da. Skal se om jeg kan finne noen på ebay for deg.. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet Mars 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 ah, jeg er med. takk takk. trodde de dekslene var sånn man bytta ut jeg. kor mye koster slike egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 jeg ga 1300 for mine, kjøpte de på powerzone, og er meget fornøyd. god kvalitet, mener merke skal være in pro:P Men powerzone har vel lagt ned.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet April 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2007 var inne på dekkmann å sjekka ut noen felger da jeg måtte skifte til sommerdekk på firmabilen alikavel. da sa han derre duden at han ikke fant ut om jeg hadde 5x110 eller 5x112 bolt sirkel. hva er det som er riktig egentlig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet April 4, 2007 Rapporter Share Skrevet April 4, 2007 5x100 8l (du) 5x112 8p Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet April 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2007 Ja, nå er bilen kommet trygt hjem igjen til han far:) Nå har jeg felger i tanken og har 10k å bruke. noen ideer? 18-19tommer i tankene:) takk for alle svar og ideer!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Doffen_87 Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Kjøpte meg akkurat 18" Rs4-2. Skulle egentlig ha 19, men så endte jeg opp med 18 istedet. Veldig fornøyd med at det ble 18. Skal prøve å legge ut noen bilder i løpet av noen dager så får du se. Siter - Audi A3 1.8T 98' - Prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi RS Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Har noen 18" RS4 hjul som jeg skal selge hvis du er int! Siter Oslo & Larkollen Audi A3 1.8TQ RS Nissan KingCab 2.5TD (vinterbil) | X Toyota HiLux 2.5D Pickup | X Subaru Pickup | X BMW 316 i | X Ford Fiesta 1.1 | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mutta Skrevet April 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 har fått tilbud på noen 18" AEZ felger som er utgått no. de er kraftig satt ned til 9990kr sa de. problemer er bare det om jeg smeller en felg får jeg ikke tak i ny:( men sant. ingen andre får kjøpt de. det er jo litt positivt. hehe. har ikke navnet på de her. men er ganske heftig felg kant på de. vurderer det sterkt. så fikk jeg tilbud på noen momo felger med dekk til 13k. svar med blank polert kant. tror jeg skal bruke litt tid på å bestemme meg her. mye fint der ute Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg