Kverna Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hvorfor får jeg ikke laget tråder idag ? Noe som går igjen hos flere ? Har prøvd flere forskjellige nettlesere, sletta cookies osv. Men den bare stopper opp når jeg trykker "legg inn..", samme skjer når jeg tar "forhåndsvis..." knappen. Hadde også problemer med "hurtigsvar" funksjonen, men kunne fint poste vanlig ved å trykke post reply EDIT: Hei nå funka det her hvertfall Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Får du hvit skjerm? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Får du hvit skjerm? Nei den bare stopper opp. Fullførst står det nederst i venstre hjørnet(firefox) og samme skjer i internet explorer. Har ikke prøvd andre steder, kun "annet bilrelatert" det kødder til. Funka jo her. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Jeg mistenker Db servern svetter! Dette blir bedre neste uke :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg slet med noe av det samme da jeg skulle lage et nytt og ganske langt innlegg i prosjekttråden min. Da fikk jeg opp at "siden kan ikke vises". Men da jeg delte opp innlegget i flere små gikk det greit. Få opp farta nå gutter, vi misbrukerne får abstinens ;) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Den nye linja blei kobla opp i dag men det gikk på bekostning av resten av kontorbygget. Det blei ganske pannik da gitt :D Banetele fyrer opp linja på tirsdag så da flytter vi servenre etter det og fyrer i gang de nye :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Ahh :D Can't wait! Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thofte Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Høres meget bra ut!:D Bare litt kjipt for oss som skal lage nye salgstråder at det ikke er mulig å lage en ny tråd i det hele tatt=// Siter » [ ] Audi A6 2.6 V6, 1995 » [x] VW Golf 3, 1994 (Prosjekt) SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Skal sende en PM ang. salg av noe, men jeg har bare fått opp "Page cannot be displayed" hver gang jeg trykker send. Litt kjipt igrunn. Men jeg holder ut til de nye serverne kommer! :D - Devil Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 SJEKK NÅ DA :D :D *be* Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yosh_jt Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 HAr også problemer med dette. Får ikke sendt PM, og enkelte tråder får jeg ikke lagt inn svar på. Siter Det SKAL ryke av en Diesel-bil!!!!! 98 mod Golf IV TDi http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=78421 Powered by http://www.dreamtm.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vantage Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Jeg også har problemer med dette.. Men som nevnt lenger opp her.. når jeg delte opp innlegget i flere små, da går det. Bilder er huff.. hehe Siter Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Får dere helt hvit skjerm eller får dere sån 'siden finnes ikke' lignende error? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Bruker dere Firefox? Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viva_ Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Firefox, hvit skjerm. Står fullført nederst i browseren. Siter photojournalism. hello Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg