Steef Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Halla... Her er min nyeste! Jeg prøvde meg på å lage en mulig Rs3, før jeg fant ut at jeg ville lage en litt mer racing:P Original: Modd: Update: Respons er hyggelig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sp0ky Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Den var tøff. begynner å like hvite biler, men små/rare felger synes jeg. Siter Sign.regler:www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemern Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 så tøff ut. litt mindre speil kanskje? felgen forran skulle kanskje vært bitte litt større? fikk lyst på en sånn jeg:) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 felgen foran er litt skakk kanskje? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steef Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Takk for bra respons:) Når det gjelder felgene, så satsa jeg på litt mindre felger og mer gummi:D Felgen for er ikke skakk, litt negativ camber og så svinger hjulene litt:) - Steffen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoRsport Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Bilen passer ikke til bakgrunnen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg