Gå til innhold

17 eller 18 "

Ranger emnet


gizzmo

Anbefalte innlegg

Gjest Peder Ferjebilettør

18" felgar er akkurat passeligt på dessa bilane synst eg. Hadde eg kjøpt felgar til min i dag så hadde det blitt 18" RS6 felgar:D Så hadde eg gått for 17" S8 felgar til vinteren:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peder Ferjebilettør

Når det gjelde kvaliteten på felgane så har eg ikkje peiling på det. Men tåle ikkje allverden dei Shariff felgane har eg hørt. Men viss du kjøre fint med dei så er dei nok godt brukbare:)

 

Er vel nok av holer i veien innøve te Sauda har eg merka ivertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg må ærlig si at jeg synes 18 er penest, men selv kommer jeg til å gå for 17. Grunnen er at jeg fortsatt vil kunne kjøre på grus ol. Også er det billigere både for felgene og eventuelle dekk til 17. Undersøkte pris på Rs4 felger med dekker i 17 forrige uke, fikk tilbud på 11.750 kr så er rimelig stiv pris, men da er det orginalfelger da.

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

jeg må ærlig si at jeg synes 18 er penest, men selv kommer jeg til å gå for 17. Grunnen er at jeg fortsatt vil kunne kjøre på grus ol. Også er det billigere både for felgene og eventuelle dekk til 17. Undersøkte pris på Rs4 felger med dekker i 17 forrige uke, fikk tilbud på 11.750 kr så er rimelig stiv pris, men da er det orginalfelger da.

 

11.750 for 17"???

Betalte 8500,- For RS4 II 18", med dekk (Nexen 3000, 225/40 ZR18) på eiker motorshop.

95" Audi A6 2.5 TDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk pris på 17 " det kosta 7000 kr me nankang eller noe mitsuigreie. (billidekk) forsåvidt greit nokk bilen går jo ikke akuratt i 300 kmt....

 

så fikk eg pris på 18" det kosta 8500 me samme type dekk å det va rs4 felgen men det va samme prisen på den så a8 felgen.

 

eg e jevli i tvil eg alså har ein tendens te å kjøre oppi ein hau me drid.

KAN IKKE AKURATT SI AT DEN NORSKE VEISTANDAREN PASSE TE 18" 35 PROFIL.

 

så eg revudere å tenka meg ner på 17" å ennå beholda noe av kjøreegenskapene å ikke minst få billigere felger å sånn etterhvert som ein knagge di... fort gjort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune

eg e jevli i tvil eg alså har ein tendens te å kjøre oppi ein hau me drid.

KAN IKKE AKURATT SI AT DEN NORSKE VEISTANDAREN PASSE TE 18" 35 PROFIL.

 

Ka me 18" og 40 profil? Eg har faktisk lenge kjørt med 19" og 35 i profil, det e ikje så gale så folk vil ha det til. Da på en Audi A4. Kjører nå med 17" og 35 og 40 i profil, heilt konge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11.750 for 17"???

Betalte 8500,- For RS4 II 18", med dekk (Nexen 3000, 225/40 ZR18) på eiker motorshop.

 

Ja men eiker har kopi av rs4 felgene. Jeg snakker om Orginale rs4 felger. med Fulda Exelero dekk. Dekkene koster 1500 kr stykke.

 

Det som er noe dritt med kopi felgene er at man veldig fort bulker dem, og jeg er ikke interesert i å sitte å riste i bilen. Så jeg tror jeg kommer til å gå for den pakke løsningen jeg har fått..

-BMW 316I Touring

xAudi 100 2.3L s-line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår