KriegHeim Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Ønsker en litt heftigere himmel, gjerne fått bort bygningen på venstre side Noen som hjelper til? Har to bilder. Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
moppas Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 :blunk: grinchy Siter En gang tok jeg feil, men det var en misforståelse. -nybegynner i photoshop- x- Mazda Mx-5 90 mod. x- Chevrolet Malibu Classic 79 mod. (solgt) x- Citroen C15 (bosset) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KriegHeim Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Ja, det var noe sånt jeg tenkte på, bare i blått, for nå blir refleksjonene fra bilen helt feil :) Siter Lancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikand Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 mere sånn? Siter Seat Leon 1,6 Sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobo8X Skrevet Mars 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2007 Satte meg ned og lagde noe raskt... syns det ble ganske bra Men jeg har ikke helt skjønt opplastning av blider enda... men send meg en mail så sender jeg bildet til deg:thumb Oeffe_@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg