Polo Classic Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Fordi jeg ikke har Golf 3 lenger... :rolleyes: ;) Hadde jeg hatt det hadde jeg kjøpt slik.... :) Less is more... :rolleyes: Cult Society sine biler er en helt annen standard enn de fleste andre..... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by borabora Cult Society sine biler er en helt annen standard enn de fleste andre..... Cult Society? Hva er det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Cult Society? Hva er det? En gjeng med Sveitsere som kan det med å bygge supercleane biler (VAG). De er trendsettere i miljøet. De selger også litt styling deler http://www.cult-society.com Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by SunnyGTi2.0 Cult Society? Hva er det? Enjoy...... :) http://www.cult-society.com/ Edit: og noen har mer å gjøre på jobben enn andre..... :o Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Enig, de bilene var skikkelig fin!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg