Skillz2k Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Hei! lurer på hvor jeg kan få kjøpt grøfte lys som passer i 90 fanger på golf2. Har også lyst på hvite eller svarte felgs til bilen så viss det er noen som har så si ifra. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 ais, autospar, nbs, mekonomen, bil-xtra.. Selger de lykter så selger de tåkelys også. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Men passer disse i 90 fangeren da? i de hullene som er der?? og på festene? eller er dette en mekk selv jobb2K? Hørte noe om at Biltema hadde begynt å levere kopier av de orginale Vw lyktene. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Går du til AIS såfall, så har de både Hella (orignalt) og kopier. Kopiene er såklart billigere, og styggere glass spør du meg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 1200.- per stk og 85 kr i frakt! Det er nesten 2500 kr det. steike dyrt. det som er det verste er at jeg har 2 grøftelys liggende men festene er knekt på dem. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Kjøp kun festene da smarting. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Bruk bostik:) Funker det.. Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 bostik??? De grøftisen jeg har er knekt i plastik festene på selve grøfte lysene. når jeg tok de av så han de så vidt fast ved hjelp av 2 strips :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Jeg hadde lett laga til noe litt jalla for å slippe å betale 2500,- Skulle vel ikke være verdens største problem, det vises jo ikke bak der uansett.... Patentbånd funker bra forresten, hadde det istedet for fester på en Gti engang..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 ja det ser nesten ut som om det blir litt jalla mekk for å få på de grøftisene jeg har da. men hva i 2k er patent bånd for noe??? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg