Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Køstom eksosen jeg har på nå har blitt ihelrusta under i flexirøret og div andre plasser, og skal nå bytte ut med supersprint. Da jeg ikke gidder ha hele greia, tenkt jeg å bygge resten fra endepotta selv med rør. Har lagt en illustrasjon av hvordan jeg vil ha det, men vil dette bråke for mye? Vil det komme gjennom CO test på EU ? Trenger jeg den ene lyddemperen? Isåfall bygger jeg rør fra den nye supersprint potta til den første lyddemperen, vil det da og bli lyd? Eller helt tamt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Tipper du vil få ganske godt med lyd sånn som du har tegna opp der. Om det er positivt eller ikke kan jo diskuteres :P Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Tipper du vil få ganske godt med lyd sånn som du har tegna opp der. Om det er positivt eller ikke kan jo diskuteres :P Vil ha go-lyd, men ikke typ hørselsvern. Har hørt at turbomotorer funker greit med en lyddemper, da turboen knekker litt lyd, mens vanlige motorer bør ha to.. vil bare høre om andre har en formening om saken :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Grom lyd får du nok. Mulig de klager noe på støy. Utslipp kan hende blir litt høyere, men om det blir såpass at du får bemerkning på EU tørr ikke jeg si. Jeg hadde ikke problem med det i alle fall da min 97mod var på EU etter at jeg hadde byttet... Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Tror jeg går for slik du har et kenneth, raka rør.. Ingenting som er bedre:D Litt smell i potta er sjarm! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Legg opp noen lydklipp når du er ferdig a :) Prøver å finne ut hvordan jeg skal gjøre det selv uten at det bråker for mye. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Legg opp noen lydklipp når du er ferdig a :) Prøver å finne ut hvordan jeg skal gjøre det selv uten at det bråker for mye. Jepp, blir en liten film etterpå. Blir det for mye slenger jeg bare på en liten simons demper midt inni røklet der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Husk folkens at når røra er nye bråker det mer enn når de er litt innkjørt.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Husk folkens at når røra er nye bråker det mer enn når de er litt innkjørt.. Hvor mange km før de er innkjørt da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Det er ikke godt å si. tok ca par uker med kjøring hver dag med meg før jeg hørte at lyden ble grommere og mindre skarp. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 trur det kan bli rektig så bra det der :) spørs vel kansje litt mer EU men den tid den sorg .... Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Måtte bare dra opp denne igjen, men esoo, ble visst ingen sorg gitt! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg