volvo244 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Kjøpte denne for en stund siden ,men har ikke fått gjort noe særlig på den før nå... Lakkert i saffran gull (volvo c70, v70r farge) Dere ser sikkert at hjula står litt skeivt... detter er pga jeg ikke har fått festa de ennå, må jo senkes litt;) så det får jeg ta når jeg begyner å bli ferdig.. Her er ihvertfall en smakebit av hvordan den er nå.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveibraa Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Dette ser ut til å bli bra :) Er de hjulene du planlegger å montere en type som du har kjøpt ekstra ? i så tilfelle er de fra Aoshima ? Har en del biler som er ferdig jeg da. Syns du jeg skal legge dem ut her på forumet ? Har forresten bestemt meg for å bestille en maken BMW som du bygger på nå. Vurderte også en BMW M5 men syns 6 serien er penere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 har en sånn en jeg å Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerworld Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 lå en tråd her for ca 3mnd siden har en annen bayer å Siter volvo Amazon deler øk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Dette ser ut til å bli bra :) Er de hjulene du planlegger å montere en type som du har kjøpt ekstra ? i så tilfelle er de fra Aoshima ? Har en del biler som er ferdig jeg da. Syns du jeg skal legge dem ut her på forumet ? Har forresten bestemt meg for å bestille en maken BMW som du bygger på nå. Vurderte også en BMW M5 men syns 6 serien er penere. Det er Aoshima hjul ja. Legg ut bilder av dem du har bygd da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benzoman Skrevet Februar 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2007 Ble fin den der,felgene ligner på Penta 100+:D Siter 94 E280-24,90 200E,84 300TDT,85 190E,81 230CE,78 300D,77 Impala Coupe,88 Scorpio 2,4i RS,71 Ford 20M HT,69 Ford 20M xl HT,69 Volvo 164. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 ja, var en grund for at jeg falt for dem;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveibraa Skrevet Februar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Er det ikke mulig å legge ut bilder her uten å ha en konto på f.eks. photobucket.com ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo244 Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2007 Hva er problemet med photobucket a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revell Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 sånne felger som jeg skal ha på volvoen jo Siter Jeg sukket fortvila, hjulbuen er kjeks, rusten har herja på min Mazda 626 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveibraa Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Hva er problemet med photobucket a? Bilder er underveis men jeg er ikke den fødte fotograf så bildene ble litt for mørke. Må ta noen nye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg