Gå til innhold

NikDev`s Bilder fra Jorden Rundt Reise

Ranger emnet


Nikdev

Anbefalte innlegg

Bildene fra Thailand D1 havna i en annen tråd. Ble veldig mange. Om du vil se de, er de her: Masse bilder fra Drifingen og Time Attack

 

Men har masse andre bilder på lur..

 

Australia:

Snakker vi vogntog?

SUC51864.jpg

 

Feit bil, old school cool:

SUC51909.jpg

 

Der gikk det øl for fem millioner. Vi måtte sitte å se på i 10 timer mens de rydda det opp så vi fikk kjøre videre... :op:

SUC51859.jpg

 

SUC51857.jpg

 

Asia

Velkommen til "RåneBussens" hjemland..:

SL730198.jpg

 

Fire "loff" eksosrør:

SL730194.jpg

 

Sykt hva de kjøer rundt med:camper:

SL730532_edited.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 93
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den fra Australia var mycket snygg! Hva slags merke og modell?

 

Da har je spurt amcar folket, og det er visst en Dodge Phoenix. Angrer på at jeg ikke knipsa flere bilder av han, den hadde noen feite lisser bak...

 

 

Trehjuls moped....:fatality:

SL730544_edited.jpg

 

 

Tidnes stygeste E21? Ja den er bredda......

SL730537.jpg

 

 

Kjøpt meg blad:popcorn :

SUC52010.jpg

 

 

SUC52013copy.jpg

 

 

Så en pheet supra:

SL730523_edited.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo Gay and the curious skylinen jo!

 

Stemer det, lurte litt på når dere skulle legge merke til det:knock:

 

 

Har sett bosozoku vogner her nede = Minivaner med DIGRE vinger, som mest ut som fly. Har desverre ikke klart å ta bilder av de mest ville. Men har fått knipsa noen litt mere siviliserte:

SL730515.jpg

 

SL730275.jpg

 

SL730276.jpg

 

Fant ingen bilder av en bosozoku vogn, men her er iallfall en bil i samme stil........

052961.jpg

 

Styla van:

SL730533_edited.jpg

 

SUC52046.jpg

 

 

Jeg har reist gjennom Kambodsja(Anbefales). Der var det ikke så mange fete biler, hovedveiene minte mest om norske grusveier. Men utenfor en resturang kalt snakehouse(ja det var masse slanger i bur der) som er eid av den russiske mafien. Utenfor stedet stod det ett par fete børser:

SL731299_edited.jpg

 

Legg merke til hammer & sigden!

 

SL731298_edited.jpg

Stod en Choopper og en S klasse der også, men jeg fikk noen stygge blikk, og jeg ekke kim på å erte på meg mafiaen....

 

 

I Thailand skulle vi over togskinna da Bommen gikk ned, hadde forventa meg ett tog, men istedet for denne gjenstanden på skinnene:

SL730545_edited.jpg

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aah, detta er moro.. Har vært en del i filippinene, og der har jeg sett en god del morsomme biler ;) Og sotinga, hoho.. aah, nei, bilkulturen er ganske så spesiel.

Og fy faen som bilene ruster. OG, så utrolig mange gamle bobler det er der.

- Volvo V70 '05 2.0T

- Volvo 240 '83 B23A/M46

x Nissan Sunny 1.6 SLX

x Suzuki RMX '04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår