Kimolaptop Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Om ikke lenge regner jeg med og få en del ting tilbake fra lakkering bla. øvre og nedre grill list. Listene skal sitte på en ny mattig emblemfri grill. Før jeg sendte delene til lakkering, prøvde "monterte" jeg grillen. Dette gikk ikke så bra. Jeg fikk ikke grillen ordentlig inn på sidene (den stakk liksom ut) , og jeg klarte ikke og få listen til og ligge naturlig inntil grillen. Nå skal du gi meg de lure tipsene! :) Jeg klarer sikkert og få festa alt, men jeg vill ha en smooth front, alt skal sitte slik som det skal. Irriterer meg veldig dette her, for alle på alle golfene jeg ser, så er det jo stortsett perfekt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Hva slags grill er det? Rallye fronten er bredere enn vanlige fronter.. Du kan bearbeide skjermene litt i innerkant..... Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimolaptop Skrevet September 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Vanlig emblemfri med to lykter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Har samme problemet med min - er rett å slett støpt fel ser der ut til ... kan kappe litt av nedre festet å få hele grillen lenger inn. Eller så må du bore et hull å bruke en streng eller lignende for å dra den inn i ytterkant. Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 21, 2003 Rapporter Share Skrevet September 21, 2003 Lim den, men på min gamle grilllist før jeg kastet den lå fint inntil, men grillen var ikke helt festet helt ytterst på sidene. Ikke samme hos deg da? Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-H Skrevet September 22, 2003 Rapporter Share Skrevet September 22, 2003 Ja, det der sliter jeg med også... stikker alt for langt ut så man ser at den er lagt på. Har prøvd og skrudd grillen lengere inn, men funker ikke... Lurer på om jeg faktsik bare skal kjøpe meg en ny grill og se om det går da :rolleyes: Siter Kjør hardt kjør stil, kjør VW bil... 2007 VW Golf GT x 1998 VW Golf GTI x 1989 VW Golf GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg