Gå til innhold

Få av dørtrekk på Astra F

Ranger emnet


random

Anbefalte innlegg

Ser vi har samme komponentsett da. :)

 

Har kun satt i ett bak foreløpig 6", så skal jo 5" inn foran når jeg får festene...

 

Har du 0 problemer med dyben, at vinduet stanger i høytaleren når du tar det ned?

 

Har tegna av grillen som står foran høytaleren, så skal vi lime på ei treplate i stedet i samme størrelse som den, og muligens bygge litt til ut for å få lyden ut i bilen i stedet for inn med beina.

 

Jeg har null problem med dybden nå. Kan rulle vinduet helt ned uten noe problem. Det var viktig for meg og det var vel en av grunnene til jeg valgte peerless settet.

 

Skal du modifisere dørpannelet eller skal du ha et helt orginalt utsenede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt er vel det billigst og enkleste. Diskanten kan du montere der den orginale sitter. Limer de bare fast med limpistol/smeltelim. Ledningene er vanskelig å trekke til døra fordi det går ikke an å trekke noe i den orginale kabel slangen mellom dør og karoseri. Det er fordi det er en hurtigkobling/kontakt som skal gjøre det lett for opel men ikke for deg. Hvis du tør og har utstyret så kan du nok borre opp et hull til ledningen men ikke lett.

 

Men du fikser det nok:) Husk å tenk gjennom hva du skal gjøre og hvordan. Har tabba meg ut med mange små feil fordi jeg ikke tenkte meg om.

 

Lykke til:happyhappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt er vel det billigst og enkleste. Diskanten kan du montere der den orginale sitter. Limer de bare fast med limpistol/smeltelim. Ledningene er vanskelig å trekke til døra fordi det går ikke an å trekke noe i den orginale kabel slangen mellom dør og karoseri. Det er fordi det er en hurtigkobling/kontakt som skal gjøre det lett for opel men ikke for deg. Hvis du tør og har utstyret så kan du nok borre opp et hull til ledningen men ikke lett.

 

Men du fikser det nok:) Husk å tenk gjennom hva du skal gjøre og hvordan. Har tabba meg ut med mange små feil fordi jeg ikke tenkte meg om.

 

Lykke til:happyhappy:

 

Ah, vel, diskantene skal på dashen. Der mine utrolig billige biltemahøytalere står nuh.. Limer de fast. Regner med jeg er den siste eieren av bilen alikavel. :P

 

Ang. kontakten, tenker jeg på å bare røske den ut. Eneste ledningen som skal over, er jo alikavel til mellomtona.

Gidder ikke investere i elvinduer, elspeil osv til denne bilen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår