super_truls Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Hei, mulig jeg spør dumt nå men her it goes! Jeg lurer på om det er vanlig og gjøre noe mere med bilen når man senker annet enn og skifte fjærer, dempere og ta hjulstilling? Grunnen til at jeg spør er at på audien min les sign. så har stabstagene? fremme en merkelig vinkel. Der foringene presses helt i bunn på ene siden:s håper dere skjønner hva jeg spør om;) Lurer også på om noen har link til hvor jeg evt. kan få tak i poly foringer til bilen? Mvh. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 På f.eks MB 190e så får ofte bakhjula en heftig negativ camber ved senking hehe.. Da kan du få rettet opp dette om du vil, men blir jo godkjent med bare 4hjulskontroll+lys justering. MÅ ikke rette opp camberen f.eks :) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg