Mazda 626 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Hei! Skal snart på EU-godkjenning og er ganske sikker på at jeg har hull i eksosanlegget et eller annet sted. Når jeg holder for eksosrøret så hører jeg fihzz-lyd og det er lite motstand. Dette regner jeg vel med at de vil bemerke på godkjenningen. Hva vil dere anbefale som er så billig som mulig, hvor? Bare potte eller "heile skiten"? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Skal du ha billig er vel bare bakre potta billigst, type ettellerannet de selger hos BilXtra/Mekonomen/osv (f.eks Simons).. Kommer jo selvsagt litt an på hvor hullet er. Har selv bakre potte fra Votex (er vel Møller som forhandler), gir grei lyd, spesielt på litt turtall. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg