Svennern Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ser det er aux utgang i bmw 1-serie 2007 modell.(er vel i armlenet om jeg ikke tar feil). Er det bare å kjøpe enn aux kabel for å få ipoden til å virke i lag med cdspillern? noen med erfaringer/tips? på forhånd takk Svennern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle SS Skrevet April 19, 2007 Rapporter Share Skrevet April 19, 2007 Ser det er aux utgang i bmw 1-serie 2007 modell.(er vel i armlenet om jeg ikke tar feil). Er det bare å kjøpe enn aux kabel for å få ipoden til å virke i lag med cdspillern? noen med erfaringer/tips? på forhånd takk Svennern Hvis det er likt som på 05 modellen er det under armlenet ved siden av sig tenner nr 2. Ipoden vil fungere mot cd-spilleren, men vil du bruke knappene på spilleren og multifunksjonstastene til å skifte sang må du ha ipod interface... se på http://www.koed.dk Siter 2003 VW Caddy 1.9TDI Min 2008 Yamaha YZF R6 x 2005 BMW 118D - x 1999 VW Golf IV GTI 1.8T x 2000 Audi A3 1.6 - x 1989 VW Golf II 1.8 GLi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg