Squareback Skrevet April 14, 2007 Rapporter Share Skrevet April 14, 2007 Her er det framdrift! Hva med en tråd om den "nyeste" bobla di også Kman? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet April 18, 2007 Rapporter Share Skrevet April 18, 2007 Her er det framdrift! Hva med en tråd om den "nyeste" bobla di også Kman? Ja her går det unna!!!!,har litt for mange prosjekter for tiden prioriterer garasjen nå som det er bra vær. Men jeg får nå gjort noe. Lakert sjermer,tilpaset og montert sjermene. [/img] Montert støtfanger,gått over bremsene så bilen er klar for eu kontoll. [/img] Må fån ned i støvet fort som f...! etter eu kontrollen. Bobla er senket foran med puma forstilling og ats felger mer skal jeg ikke gjøre med den.Jo!! 1 knepp ned i ræva må jeg få gjort også. Før. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jp_87 Skrevet Mai 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2007 hey! får du den baksenkinga godkjent?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Mai 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2007 hey! får du den baksenkinga godkjent?? :) Nei det tror jeg ikke, men det er noen her på forumet som har fått det godkjent i vognkortet. Men jeg tror det ikke finnes noe godkjenings papirer på dette, så det kommer ann på biltilsynet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 skjer det noe mer her??? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 KMan og Fommern er travle karer....bygger seg mekke-garasje. Det skjer nok noe etterhvert :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet August 9, 2007 Rapporter Share Skrevet August 9, 2007 KMan og Fommern er travle karer....bygger seg mekke-garasje. Det skjer nok noe etterhvert :assman Det er korekt,prioriterer garasjen for tiden. [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HSimpson Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Sjå der ja, begynner å ta form nå. Kommer snart rullende med ett par prosjekter og opptar all plassen jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet Oktober 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2007 Da har jeg begynt og jobbe litt med Caddy'n. Måtte bare begyne med senkinga,fikk bare tatt foran nå, så den har et sinsykt stuk. [/img] Før senk. [/img] Demontering av fjærbein,knakk bare en bolt!! [/img] Demontering av fjæra. Montert ny demper. [/img] Etter senk. [/img] [/img] Heftig stuk!!! [/img] Senking :assman bak kommer snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 Da har jeg fått sveiset lit mer :( caddy uten rust du lissom:wonder: Noen mener det er umulig og få ut frontruta hel, men med tiden til hjelp så går det når man vipper ned gummilista rundt hele ruta. Skjær ut. Lim inn !!!! Senking bak er utført, men bildene er på kamra til en kompis men den er på service. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Da har jeg fått bildene av senkinga bak.:assman Varming av fastrustet mutere Bakaksel nede Skulle bare flytte over bremsesjoldet (mere jobb!! 2 knekte bolter. Før. Etter. 100 mm lavere !!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 sånn en Caddy skal være:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet November 29, 2007 Rapporter Share Skrevet November 29, 2007 Gledelig å se!!! Hvilke "look" går du for? Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kman Golf 75 Skrevet November 30, 2007 Rapporter Share Skrevet November 30, 2007 Gledelig å se!!! Hvilke "look" går du for?Tommy Tankene er mat sort med litt krom, sota lykter foran. Tips tas imot med takk. Ikkkkkke 90 fangere!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drturbo Skrevet Desember 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2007 På http://www.vwcaddyforum.com er det mye fint å se på. Tommy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg