bussemannen Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Hei, Jeg har nå kjøpt meg en '97 mod. Mazda 626 kombi. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg skal få av dørpanelet på den? Det er en metallbolt ca. midt på døra og en ved dørhåndtaket pluss fire plastskruer rundt kantene. Men enda virket det som panelet satt i en skrue til ved armlenet? Kan det stemme? Hvordan kommer jeg i så fall til så jeg får løsnet denne? Jeg kommer etterhvert til å gjøre noen vesentlige modifikasjoner så hadde vært greit med en manual til den. Noen som vet hvor jeg kan få tak i det? Var på Torshov og spurte etter Haynes manual, men de hadde ikke til den. På forhånd takk for alle svar. Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ingen som har noen forslag? I første omgang er det bare døra jeg sliter med. Må jeg ha av panelet ved vindusheisen og speilreguleringen, eller er det et panel ved armlenet som må av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loe Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hmm...På min er det hvertfall en skrue under et lite plastdeksel nede i "lommen" ved dørhåndtaket/armlenet Siter Mazda 626 '92(selges) Opel Kadett GSI 16v '88(selges) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Hmm...På min er det hvertfall en skrue under et lite plastdeksel nede i "lommen" ved dørhåndtaket/armlenet Den har jeg sett og tatt av, men virker som det er en til. Eller er det bare et klips som sitter noe fryktelig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor Eirik Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 d kan bare være at d er ett klips som henger bedre enn de andre klipsa.. Noen ganger hender d at de er skjeve og da henger de som en skrue. Eg ville bare prøvd å røska i dørtrekket lirka og styrt litt.. Prøv å se bakom om du ser en skrue visst ikke er d bare å ta litt i så ser du om d er en skrue der eller ikke;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Har gjort dette ja, så er redd for å ta i mer. Virket som det var solid, men allikevel var jeg ikke snill :boxing Får vel ta med bilen på jobben til helgen så kan jeg stå i garagen og prøve litt mer. Takk for hjelpen alle sammen i alle fall. btw. noen som vet om en verkstedmanual til denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2007 Så nå at dette er en -98 modell registrert i 97 så er en GF. Vet ikke om det gjør saken noe enklere jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bussemannen Skrevet Mars 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2007 Da har jeg fått det til. Man må ha av bryterpanelet til vindusheis og speiljustering så kommer du til den siste skruen. Letteste måten å få at dette dekselet var å løsne alle andre skruer og klips og dytte det opp fra undersiden. Tenkte jeg bare skulle legge ut dette hvis det er flere som skulle slite med dette. Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg