hansi_199 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hei jeg har et halvt år gammel alpine f1status 3 veis frontsett som jeg skal selge. dette settet heter alpine spx-z18t dette settet koster 29995kr nytt i norge det er kjøpt i norge og kvitering eske og alt følger med.. fordi som veit hva dette er trenger jeg ikke og si så veldig mye det er et sykt frontsett sinsykt rått frontsett.. bud tas i mot! men ikke skam bud.. huks at kvitering og eske følger med!! det er et sinsykt bra frontsett.. de som er intri i detta kan send kan svare eller sende meg sms på 95904917 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 hmmmm.hvorfor selger du dette da? Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Februar 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 fordi det er penge behov!! du kan både høre det og jeg kan møtte deg vis du er intri kvitering på 25000kr følger med!! veit ikke hva jeg får for det jeg men 12tusen?? rundt der?? det er helt sykt finn lyd i det! dere får mye for pengene! et fromtsett som er helt gull! du klarer ikke og se at det er brukt en gang! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ztinaldoz Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 12000, tolvtusen for et frontsett?? kem i h******* kjøpe d då?:P Siter -91 Honda Accord 2.2i 16v 150 hk -------------------------------------------- Regionsleder Vestlandet, Club Honda Norway Honda entusiaster, nye som gamle - Foren dere! Bli medlem i Club Honda Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hansi_199 Skrevet Februar 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2007 går ned til 10000kr! det koster jo nå 29995 kr for dette settet da! kvitering på 25000kr følger med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg