aryx Skrevet September 19, 2003 Rapporter Share Skrevet September 19, 2003 Fetteren min er på utskikk etter elektriske deler til en '92 Audi S4 2.2T. Som f.ex Instrumenter Air condition computer Abs hjerne etc... Har dere noe så er det bare å skrike ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridtjov Eidhammer Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Hei Jeg har deler til s4, menn er offshore nå ta kontakt over helgen på 90620211 MVH Fridtjov Eidhammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 23, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Fridtjov Eidhammer Hei Jeg har deler til s4, menn er offshore nå ta kontakt over helgen på 90620211 MVH Fridtjov Eidhammer Sender informasjonen videre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg