Gå til innhold

Masse bilstereo vurderes solgt. DD, Soundmagus, RF, SPL Dynamics, Boston Acoustics.

Ranger emnet


TigerWho

Anbefalte innlegg

Siden jeg har bestilt ny bilstereo må jeg selge unna noe av det jeg har. Kom med bud i tråden eller send det til meg på PM.

 

Boston Acoustics komponentsett (6,5"+diskant) Ca fire år gammelt, men fungerer perfekt. Bud over 700 vurderes.

 

Rockford Fosgate POWER T162C (6,5" coax) Helt nytt i eske. Litt støv følger med på kjøpet. Bud over 700 vurderes.

 

4 stk 200A automatsikringer. Nye i eske alle sammen. Bud over 150 vurderes.

 

SPL Dynamics T-6903 6"x9". Kun brukt en måned før jeg solgte gamlebilen. Bud over 400 vurderes.

 

Rockford Fosgate Punch HX2 15". Liten skramme på membran, men lyden er like fin. Bud over 700 vurderes.

 

Digital Designs 3515 (15") Må mest sannsynlig recones. Kommer en skrapelyd når man presser membranen nedover. Snakket med en fyr fra Bergen som er her og han sa det ville koste mellom 500-1200 å fikse den. Her kan man gjøre et røverkjøp. Bud over 1000 vurderes. Denne koster 8500 ny.

 

Digital Designs 3512 (12"). Pent brukt. Har bud på denne på 2500. 2500 er veldig nære det jeg lar denne gå for.

 

Soundmagus X-3000. Pent brukt. 2500 ferdig prutet. BILLIG!

 

UsCarvor Dobbel 12" kasse med subber. To separate lukkede kammer med terminaler. Kassa er trekt i sort stoff. Høy lyd til en billig penge. Bud over 700 inkludert kassa vurderes.

 

Bilder av alt kommer plutselig. Si fra om det er spesielle ting dere vil ha bilde av, så kommer det og.

 

Andreas

 

Oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du modellbetegnelsen på det boston settet? noen skader på det?

 

prisantydning på det og automatsikringene hver for seg?

 

Ingen skalder på Boston settet. Jeg skal sjekke opp hvem modell det er etterpå. De står montert i bilen min nå.

 

Det er bare til å legge inn bud. Kan evt gi god-pris ved kjøp av flere ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår