Gå til innhold

BMW M/M535i

Ranger emnet


Volvo240TurboInercooler

Anbefalte innlegg

Har en 87 BMW M/M535i på hånd for en fin pris om dagen. Så jeg lurer på hva dere som har litt mer peil på BMW enn jeg har sier til det som står på bilen og om det er fakta. Blir til å kjøpe bilen og selge den i deler kan dere si.

 

Så, det er en 87 BMW M/M535i E28 som det sies var en M5 3.5l motor i fra fabrikk (?). Bilen ble så stjelt og motor, gir og interiør var borte da bilen ble funnet. Dette ble da erstattet med en vanlig 3.5l motor på 218 hk (?) og antagelig vis Getrag 265 kassen. Interiøret i sort skinn M5.

 

Så har den og kvass kam og chip, senking, sperr(?), M5 stylinga, eksosanlegg med en demper og DTM stuss, til hengerfestegrinchy , hull i blokka etter en råde, Borbet A felger 16".

 

Så lurer jeg på om noen som vet spec på denne bilen som den kom fra fabrikk. Det står m/m535i i vognkortet...

Er alt M5 utenom motor og gir på denne bilen?

 

Videre så er bilen rød (hvit for det meste), og en del rust. Så det er ikke noe karosseri å ha på for å si det sånn.

 

Takker for svar!:):blunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M535 ble levert med vanlig 3.5 på 218hk, M5 motoren har 286hk og ble kun levert i M5. Skinninteriør var option, diffbrems med 25% virkning var originalt.

M535 harinstrumenter som går 260km/t, M5 har røde visere og går til 280km/t

 

M535 var også den eneste som ble levert med styling, M5 hadde kun en liten leppe under frontplata.

 

Jeg kan være interessert i deler her, hvis prisen er rett:)

'99 BMW 520iat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår