maxhp Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jeg har planer om å lakken min bil(mazda 626). Hvor mye kan en normalt regne med sån ca å punge ut med for å lakere hele bilen utvendig på lakkkeverksted. hvor mye kan jeg renge med en privatperson ska ha sån ca! hvor mangen liter kan jeg regne med å bruke normalt å bruke på en personbil i? hvor mye koster disse pr liter: sort,blå eller Midnight blue metalic? Siter KJør klasse kjør stil, kjør japsebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 jeg har planer om å lakken min bil(mazda 626). Hvor mye kan en normalt regne med sån ca å punge ut med for å lakere hele bilen utvendig på lakkkeverksted. hvor mye kan jeg renge med en privatperson ska ha sån ca!hvor mangen liter kan jeg regne med å bruke normalt å bruke på en personbil i? hvor mye koster disse pr liter: sort,blå eller Midnight blue metalic? 15-20 Ingenaning 2,5-3 ltr 500-900 +mva Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 15-20 tusen for lakkering på verksted hørtes billig ut. ville regna med 30tusen pluss moms Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirocco guy Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 kommer ann på om du gjør noe forarbeid selv.... Jeg gjør alt forarbeid selv og da sprøyter verkstedet bilen min for 6 lapper..... De lakka en passat stasjonsvogn til meg en gang... der brukte de 1.2 liter på hele bilen... kommer mye ann på hvem som lakker dette der.... Kan han lakke bruker han nesten ingenting... Siter 1985 VW Scirocco GTX8v(prosjekt) 1971 VW Boble(prosjekt) 2000 Audi A6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2.4kadett Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Må regne med rundt 15tusen for og lakke bilen din svart! Og 30-40tusen pluss moms på verksted. Kommer jo ann på hvor mye det er og gjøre me bilen også....... Er itte billig og lakkere.!!! Det krever att grundarbide er bra for lakkeringen skal bli bra og det koster PENGER!!!!!!!!!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg