Gå til innhold

Tsbusa: BMW 520i Touring M5 1995 modell. Familievogna!:)

Ranger emnet


Tsbusa

Anbefalte innlegg

Heppsann!

 

Min nyeste bil i min 'bilpark' ble nå en 1995 modell BMW 520i Touring. (Den siste av E34 karrossen, med noen facelift). Bilen er av typen STRØKEN.

Bilen er kjøpt der jeg jobber, har ca funnet ut at den har hatt kun en eier, hvor den er gått osv. Km Stand var 102 720km da jeg la ut for min første tur med den! Allt er så tight og fint! Ingen slakke, slark eller noe! Jeg kan kjøre leenge og bare koose meg masse med den. Bilen er helt orginal, INGENTING er blitt gjort om/byttet ut. (Foruten vanlige slitedeler). Så den er kliss orginal.

 

Motoren har som dere fleste vet, 150hk og 24 ventiler. Og den er blitt utviklet over lang tid! Så den skal ikke ha noen 'sykdommer' som de tidligere modellene har.

 

Noe av utstyret den har:

-Airbags

-ABS

-Dobbel takluke

-Startsperre

-Sentrallås

-Rimelig bra orginal stereo (Foruten spiller, den er kassett!).

Kanskje mer også;)

 

Pris? Nokk=) (Mer enn 'vanlige' priser..')

 

Dere kan følge med på hva som blir gjort skikkelig på min egen nettside for mine prosjekter, der vil det komme bilder og mer beskrevet om hva som blir gjort osv. Ta det med ro! Kommer også til å oppdatere denne tråden også;)

 

Noen bilder:

IMG_4773.jpg

IMG_4775.jpg

IMG_4779.jpg

 

Mer kommer!

 

Følg med på dette nettstedet!

 

Og idag fikk jeg satt inn stereon min:) Endelig, skilta fikk jeg også på den idag..:) Deilig!

 

Kommentarer? Tips?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 110
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Måtte SÅKLART ha meg BMW igjen, jeg vet liksom ikke hva slags annen bil jeg vil ha..;) Så BMW ble det:) Bilen er en drøm, allt er så perfekt:) Storkoser meg i den.

 

Men, hva bør jeg gjøre med den? Har lyst på slik frontfanger som jeg hadde på e30'en.. men vet ikke...?

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte SÅKLART ha meg BMW igjen, jeg vet liksom ikke hva slags annen bil jeg vil ha..;) Så BMW ble det:) Bilen er en drøm, allt er så perfekt:) Storkoser meg i den.

 

Men, hva bør jeg gjøre med den? Har lyst på slik frontfanger som jeg hadde på e30'en.. men vet ikke...?

 

Er du gal mann? Kan da ikke råne opp en så pen e34

 

Senk+Felg, så er du i mål. Du finner lett en leppe foran til fangeren som tar seg greit ut, så lakker du bilen ned.

 

Andreas540i-1.jpg

Andreas540i-2.jpg

Saab 9-5 2.0T

[x]BMW 325i M-tech II '88 /// Delphin-metallic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, får jo se hva det blir til, den er jo rimelig 'sigen' bak disse fra før, så blir vel ikke så mye senk bak, og det er jo tøft at den skrår litt:) Den skal også såklart lakkest helt ned. Men, jeg må bare finne tid og penger til allt, blir vel ikke gjort så mye før nærmere sommeren.

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår