ToyotaStarlet Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Hei, Legger ut et greit bilde av bilen, har ikke mulighet til å ta noen bedre enda, men skal gjøre det etterhvert, men tenkte at jeg kunne få en liten pekepinn... Vil ha de nye RS4 felgene, og kanskje senk.... På forhånd, tuuuusen takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Du manglet en [ for og fåopp bilde sågjorde det for deg je;) hihi Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Du manglet en [ for og fåopp bilde sågjorde det for deg je;) hihi Hehe, unskyld og tusen takk =P Jeg så det, og når jeg prøvde å gjøre det igjen, så klikka bilforumet, kom opp sånn "Server is too busy....." eller noe sånt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Riktig? Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Riktig? Hmmmm.... Feil felger, det er de gamle RS4 felgene... Og ser ut som de felgene er litt skjeve, måtte nok ha rettet dem før jeg hadde satt på dem ihvertfall :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 finn et bilde av de nye rs4 felgene da:) så sender du link:) og pass på at de er rette:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 i vinkel altså:) så de ikke står på skrå. Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Finner ikke noen i riktig vinkel ihvertfall....... =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 finn noen da.. skal sikkert få de på uansett;) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Februar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg prøvde meg litt selv jeg, ble fornøyd med alt, bortsett fra felgen foran :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Senka litt og jeg;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToyotaStarlet Skrevet Februar 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Senka litt og jeg;) Du stjal bremseskivene mine :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2007 Du stjal bremseskivene mine :O Oh no.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg