Darkstar Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Ønsker å kjøpe en Toyota Corolla AE92 GTI (evnt. SI). Helst minimalt med rust. Kom gjerne med forslag her, på PM eller e-post stian.hjertas@gmail.com Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har enda den hvite på hånda som står å ruster vekk... Kan sikkert få den for heftelseskostnad (1stk årsavgift) pluss vrakpant om du er interressert. PM meg isåfall, så skal jeg få godsnakka litt med eieren. Bilen sviver og fungerer fint, men den er rusten og har rustne skiver rundt om. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Har enda den hvite på hånda som står å ruster vekk.... Ikke så veldig aktuelt hvis det er mye rustsveising? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Må ta hjulbuer bak, sannsynligvis plata bak bakfangeren og. Men til den prisen kan man jo nesten bare betale noen for å ta rusta... Er uansett langt fra den værste AE92 jeg har sett rustmessig. Bare å søke på AE92 på salgsforumet så finner du annonsa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Må ta hjulbuer bak, sannsynligvis plata bak bakfangeren og. Men til den prisen kan man jo nesten bare betale noen for å ta rusta... Har du noen bilder av rusten da? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg