Gå til innhold

Drunken's BMW 318i E36

Ranger emnet


drunken

Anbefalte innlegg

Har da endelig rota meg til å lage en liten tråd om min BMW!

 

Det er en 318i E36 94 mod, som har rulla 240 000.

Bra motormessig og meget lite rust! Motor er orginal, men jeg har bytta bakpotte til Simons Effektannlegg med dobbel endestuss. Synes det kler bilen, selv om det er litt "wannabe-størremotor".

 

Andre ting som er gjort på bilen, etter at jeg kjøpte den:

 

- Lakkert helt ned

- Lakkert grill (svart metallic inni, svart matt rundt)

- Shadowlinelykter

- Shadowlineblinklys

- Hvite sideblinklys

- Supersport justerbart senkesett 35/70 elns

 

Bilen har lexuslykter, fordi forrige eier monterte det! Dem blir bytta ut til svarte krystall-lykter til sommeren, om ikke før!

Den ruller på 15" alufelger på vinteren, som fulgte med bilen. Og på sommeren ruller den på 17" alufelger, type Momo AA Racer.

 

Må si at jeg er fornøyd med utseende til bilen nå, sett bort ifra Lexus-lyktene. Siden jeg liker at bilen er så clean som mulig, uten alt mulig dilldall!

 

Tar godt imot både ris og ros! :)

 

 

Bilder av bilen før og etter at jeg fikk den:

 

 

FØR:

 

bimmern002.jpg

 

bimmern003.jpg

 

bimmern004.jpg

 

 

ETTER:

 

Bimmern07012.jpg

 

Bimmern07008.jpg

 

Bimmern07014.jpg

 

Bimmern07005.jpg

 

Bimmern07018.jpg

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes den så gromt senka ut :D

 

Pen bil, sikkert et veldig bra utgangspunkt :) En M-front og lys solfilm på alle siderutene ville kanskje ha hjulpet på..?

[o] '12 BMW 520dAT M-sport

[x] '09 BMW 520dAT M-sport

[x] '07 Mercedes Benz CLS 320 CDI "AMG 63"

[x] '07 BMW 525iA M-Tech

[x] '02 BMW 520iA AC Schnitzer +++++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser egentlig ikke hvor lav den egentlig er på bildene, er ett helvette å kjøre på de ugjevne veia som er nå på vinteren! :P

 

M-front blir det nok ikke, men jeg skal tone rutene når jeg får råd. 35% proffsoting rundt hele!

Vil ha bilen så clean som mulig, og litt "gangster-stil"! ^^

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på e46 m3 look fanger, eller rieger infinity fanger. Di er tøffe, og ikke så alt for vanlig. "Gangster stil" er tøft hvis du gjennomfører den helt. Svarte felger er også kult da. Fin bil, og bra valg.

 

Edit: Syns jeg skuer Lexus, det trekker hele bilen bra ned syns jeg. (Siden du tok i mot ris også. :D)

- 93 BMW E36 M3

aka Jondepon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig lyst på Infinity-fangeren egentlig, dem er veldig tøffe! Men har nettopp lakkert orginal-fangeren, så blir nok så jeg kjører med den en god stund først vaffal.

Og ja, det er lexus-lykter bak som jeg har skrevet i første post.. Noe jeg ikke liker i det hele tatt!

 

Ting som vil bli gjort for å gjennomføre gangsterstil:

 

Tone ruter

Svarte krystall-lykter bak

Lakkere Momo-felga svarte, med polert kant for å få litt brytning.

Bakrutesenker

Og kaanskje spoiler-list bak

 

Men før dette blir innkjøpt, blir det prioritert litt mer understells-oppgraderinger. Og litt små-service på motor, filter osv.

 

 

Noen som har bilde av en cleean E36 med ganske gjennomført gangster-stil?

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bilde av sommerfelgene:

 

bmw318inyefelger014.jpg

 

Dem blir kanskje lakkert mattsvart med polert kant til sommeren.

 

Veit det er fæle lyktet, er flau over å kjøre med dem! :P

Den får nok juling av de dårlige veiene her oppe i Nord-Østerdalen allerede, så hvis jeg senker den mer så blir det nok ikke mer igjen av understellet! ^^

BMW 318i E36 94mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår