R3dnax Skrevet Februar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Satte netopp inn annlegg i bilen, å har problemer med støy/skurr når jeg skrur opp lyden litt. Det støyer ikke mellom sanger bare når jeg spiller musikk. Er en cadence forsterker og pioneer 6800 spiller .Signal kabler og strøm kabler ligger i hver sin side av bilen..Noen som vet hva som kan være grunnen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aFFekak Skrevet Februar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Originale cd'er, eller brente? Kan være at brenneren din har tatt kvelden, eller at du har kjøpt noen dårlige cd'er å brenne på.. Om du ikke kjører med original cd'er.. da vet ikke jeg nei.. Siter RE Audio XXX | Hifonics XX Colossus II | Hertz HSK 130 | Alpine CDA-9855R | Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2007 Har testet me både orginal og brent, men ingen forskjell. Noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Etter en mer nøye lytting fant jeg ut at støyen også er der når det ikke spilles sanger. Noen som har forslag til noe jeg kan prøve? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 kan du beskrive "støyen" du hører? knitrer, spraker, endre nivå/frekvens/takt eller følger turtallet, osv... :sombrero: Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 Ville kalt det skurring/knitring, det endrer nivå og jeg klarer ikke finne noe takt med turtall eller musikk. Men når jeg kommer til et volum nivå kutter spilleren ut og spiller ikke før jeg skrur ned igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 prøv og koble remote direkte på hovedstrømskabeln på forsterkern din. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R3dnax Skrevet Februar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 jippi det funket! men nå står jo forsterkeren på døgnet rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg