ealoken Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 ja, girkassa mista 2 gir,og eksosen ramlet nesten ned på egenhånd. så da vare like greit og bytte. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 dere er faen meg flinkere en meg til offtopic jo! [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders- Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Blir det noen gang noen bil da? Skulle ikke motoren din ha kommet? Volvo 940Turbo Classic 1997 [X]Volvo 240GL Sedan 1990 [X]Volvo 240Turbo Sedan 1984 [X]Volvo 242DL 1981 [X]Volvo 240GL Herregårdsvogn 1987 [X]Volvo 940SE Sedan 1992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 jada, bil blir det, ang motor så har det skjedd en del, men ikke så mye jeg skulle ønske, pga mye andre uforutsette utgifter så har ting blitt prioritert litt annerledes. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 men du skal stille i 2008 sesongen? HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 det er planen ja. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Good skal du rett i pro eller kjøre club først? HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sugekopp Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 han skal kjøre imprezan min:) ha ha Sperra.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveiser`n Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 nei nei han skal få ræva i gir og begynne og gjøre noe tenker jeg istedet for og løpe rundt og ikke gjøre en dritt :) ta en tur ut snart el løken? har fått tak i buret ditt nå forresten.. kollbjørn skulle male det hørte jeg rykter om:) talast Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 kan ta en tur te uka tenker jeg. ja, snowman kan male vettu, flink til det han. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg