242-T5 Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 asfaltmattene er nesten ute, har knota en del med det jævla limet. men fikk et vidundermiddel, hehe. utenom det så driver jeg med tektylen under, lurer på om jeg skal skrape alt, eller drite i det... Vet ikke hva slags vidundermiddel du har fått tak i, men casko limfjerner er utrolig bra. Jeg tok det på noen gamle t-shirts og vasket med de og limet bare forsvant, ikke noe arbeid å snakke om. Betalte 150,- for 1 liter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 snart ferdig med asfalt matte hælvete.skal til roma i morra, men skal skru litt etterpå i dag, bilder kommer. Det der var 27/4.. Hva har du egentlig gjort siden da? :spin Men men... Håper det blir bra da! Kunne vært spennende! ;) Multilink er jo bare tull! Drit i det og kjør med bjælke!! Er ikke volvo uten stiv aksel! Edit: Driftbattle blir du aldri ferdig til, fordi du ikke skal kjøre der? Var ikke hele poenget her at du startet med dette prosjektet fordi hadde fått driting-serie i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Jo, men skal kjøre i Powerdrift serien. Er mye små plukk på et prosjekt som ikke jeg gidder og legge ut her, bygger trossalt bilen for egen vinning, ikke for og legge ut bilder her. Kjører nok stiv aksel ja, med litt modifikasjoner. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 ikke vri så fælt på det da, jeg bygger bilen for egen erfaring og pga hobbyen, men jeg gidder ikke legge ut bilder for deres skyld, det som kommer ut, det kommer ut. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 ikke vri så fælt på det da, jeg bygger bilen for egen erfaring og pga hobbyen, men jeg gidder ikke legge ut bilder for deres skyld, det som kommer ut, det kommer ut. hahahahaah :D "hei... se på prosjektet mitt.... jeg gidder ikke skrive så mye om det, eller legge ut bilder... men det blir bra" :D You go girl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 faen og folk skal vri og vende på alt jeg sier a? ting kommer når det kommer. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 Da har det ramlet inn dyser fra V70R ( "968" ) turboen kommer forhåpendtligvis i august :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 bruksbil øsa mi som har fått dyser til dens nye motor. [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Skilter må man jo ha på bilen ( prosjektet ) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Tom ole sa 9 uker, så skal motoren være her :) [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 kan jo ikke ha hvordan motor du har på skiltet da det er jo litt Harry.. ha heller orginal eller noe.. HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 bruksbil øsa mi som har fått dyser til dens nye motor. Jeg har ikke giddi å lest hele tråden din. Så da spørr jeg deg: Hvorfor ikke bare bygge ferdig Prosjketbilen din før du på koster både bruks og prosjekt bil? Tror du aldri blir ferdig med prosjektet så lenge du prioriterer feil bil:usa: Og når får vi se bruksbilen i villsladd? Står trossalt powerdrift? driftpower? i front ruta og team sideways i bakruta. Føler du må gjøre deg litt mere fortjent til merkene.:spin Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 vel, bruksøsa er low-cost. merkene er reklame, no moore. hvorfor så negativ henrik? [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Juli 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2007 vel, bruksøsa er low-cost. merkene er reklame, no moore. hvorfor så negativ henrik? Ingen som er negativ her Lauken. Trodde bare du skulle ha fått gjort mere med bilen din på denne tiden. :spin Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesja Skrevet Juli 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2007 Ja her har det skjedd mye på nesten et halvt år! syns du bare skriver at du kanskje skal ha det å kanskje skal ha det. bestem deg mann! Drit i hva andre syns! normale folk som nesten alle her på forumet har ikke råd til og bruke 7 tusen i måneden på lekebilen sin så skjønner at ting tar tid. men... får du putta rb26 nedi gobilen og får det til og fungere så legger jeg meg flat. veit ikke om noen som har gjort det før. bruk en b23et med spm h-råder og 531 topp så klarer du 380 hk billig. BTW add-on styling er min klare favoritt på 740!! lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg