SofaPute Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Noen som har innspill eller meniger om dette er lurt elelr ulurt? har fått tak i en billig turbo i sverige, kommer fra en 04 modell .. Mye jobb å montere? Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Mhm...mye jobb..ulønnsomt..."vanskelig"..etc.. Får du en T4 komplett bil med alt fra rattet og fremover for en kjeme-billig penge så KAN det være noe, men ellers kan du nesten like gjerne selge bilen og spytte i noen tusen ekstra i en ekte T4. Ihvertfall min, damas, og Bilia Hamar's mening...men sikkert noen her som er uenige. Vi snoket på samme mulighetene for litt siden serru. Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 okai. da slår jeg fra meg tanken. har nemlig bestemt meg for at jeg skal ha en svart t4 om 12-18 mnd :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Mhm..ja intet dumt valg det vil jeg tro. Sitter å grubler på om vi skal selge V40'n til sommeren og se oss om etter en V70 elns vi mens det fremdeles er mulig å få noen lapper for den, eller om vi skal knuge på den i x antall år til. Tror ikke jeg er så gammel som jeg til tider føler meg! :D Blir jo fremdeles lei en ting etter alt for kort tid... Huff! Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 takk det samme. har veldig lyst på V70 .. men synes det er litt for familiepreg på den.. jeg blir veldig fort lei jeg også. men gidder ikke styre med å selge og holde på ... Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
delodur Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Øh..? Familiepreg over V70? Også kjører du rundt i en bil som siden 1996 har blitt stemplet som "gubbebil"? :D Bilen blir hva du gjør den til! Siter Mvh Dan "Never underestimate the power of dumb people in large groups" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 ja, v70 er familiebil, MEN den er vanvittig delikat :D hadde jeg fått en på døra hadde jeg ikke sagt nei :) Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Mhm...mye jobb..ulønnsomt..."vanskelig"..etc.. Får du en T4 komplett bil med alt fra rattet og fremover for en kjeme-billig penge så KAN det være noe, men ellers kan du nesten like gjerne selge bilen og spytte i noen tusen ekstra i en ekte T4. Ihvertfall min, damas, og Bilia Hamar's mening...men sikkert noen her som er uenige. Vi snoket på samme mulighetene for litt siden serru. Er helt eing med dere, hadde aldri giddet å bygge om ihvertfall. Går bare vekk en masse med tid, penger ovs... Er mye bedre å kjøpe en ferdig t4, da er den godkjent også. De er tross alt ikke så dyr lenger. Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaPute Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 okok :9 Siter Joachim »[ ] VW Golf IV Highline 1.9TDI 2001 »[x] Volvo V70N 2.0T 2001 »[x] Volvo S60 2.0T 2001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg