Gå til innhold

Kan slettes

Ranger emnet


Bambo

Anbefalte innlegg

så du solgte den altså? tipper du kommer til å savne den bilen:)

hva slags nye biler er det du skal få deg da?

Kommer nok til å savne den ja.

Men får igjen så super mye att jeg må bare selge den..

Kommer en Honda på gården samt en Ascona B.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 262
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Og da er det Asconaen som blir prosjekt??

Hva er planene? Blir det let eller blir det c30se??

 

Har du forresten bil som kan kjøres på bane nå? Regner med at du skal ta noen runder på Dokka når Valdres arrangerer landstreff?? Eller står du for mye av jobbinga for det treffet?

Håper det er en del biler som skal kjøre der da.

Ble vel en Valdres-bil mindre å kjøre etter sist gang det var kjøring på Dokka...

Veit du forresten om han har tatt ut motorn og sett hva som skjedde? (valdres-omegan).

Utrolig synd det som skjedde. Det var ikke bra, jeg var vel den som var nærmest da det smalt for å si det sånn (flaggpost).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valdres Omega'n er oppe å går igjen den, var merkelig nok trigger hjulet som delte seg.

Var på Våler i helga med den. Men fikk noe tikking under bremsinga hos Bjørnstad bil sin stand så turte ikke kjøre.

Nå er den feilen u luka ut så da blir det nok fres på den ;)

 

Ascona'n skal bli sleeper med tysker stuk, så motor er uvisst.

Enten en 2,4i cih som er små trimma som jeg har stående enten c20xe med spjeldhus..

 

HAr Volvon med v8 om jeg ikke får til noe anna.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke var like alvorlig som først frykta da...

Så ikke helt bra ut idet det dkjedde. Han snurra i en sving, tok igang på 1. gir, turtallsperre og *skkrkrlalalalaaaalll* også rant olja ut pga hull i bunnpanna...

 

Men da veit vi at den er oppe å går igjen det var bra.

 

Og godt å vite at du ikke blir uten bil/prosjekter iallefall. Lykke til med Asconaen, og hvis du plutselig skal selge en Ascona eller veit om noen som selger så kanskje du roper på ei PM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slutte sutre nå Sæther ;)

Er nå penere enn det jalla greiene du driver med:fingers:

 

HAHA, jalla jeg driver med?

 

jeg tar hvertfall ikke en engang grill fra europris og klipper ut, og putter i grill og spredder hull. og soter baklampene med sote spray....???du snakker om jeg driver med jall?

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnsligt av oss?! hva faen nå er det noe du ikke har fått med deg her, han er nærmere 40 år og han var faktisk den som begynnte med dette tullet.!"

 

Så ikke kom og kall meg barnslig, alt jeg sa var jo faktisk sant, jalla gitter og sote spray.

 

Og prøvd og handle en ting av han, (også en ting jeg er irritert for,) mere useriøs fyr har jeg faen ikke møtt.!

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnsligt av oss?! hva faen nå er det noe du ikke har fått med deg her, han er nærmere 40 år og han var faktisk den som begynnte med dette tullet.!"

 

Så ikke kom og kall meg barnslig, alt jeg sa var jo faktisk sant, jalla gitter og sote spray.

 

Og prøvd og handle en ting av han, (også en ting jeg er irritert for,) mere useriøs fyr har jeg faen ikke møtt.!

Har du møtt meg da???

Useriøs??? Sorry da att noen bydde mere enn deg for 17" hjula.

Mokka her ville å ha de men ble ikke sur fordi noen bydde bedre ;)

Jeg er vel mye nærmere 20 enn 40 da forresten..

Lyktene som var mørke satt på den når jeg kjøpte den, å er forresten bytta ut med disse ;)

div026.jpg

 

Jalla gitter?? er normalt gitter til styling fangere osv. ;)

 

Å starta med tullet?? Bare fordi jeg har såpass godt syn att jeg ser det att den fangeren på OMega a'n din ikke er det minste lik en evo fanger.

Ikke jeg som sutrer og hisser meg opp med masse kommentarer hver gang jeg får noe konstruktiv kritikk her..

Men om du skal på noe Omc treff i sommer får du rusle bort å ta en snakk så kan vi diskutere sånn som detta ansikt til ansikt.

 

Volvo 850: Takk for en flott sakelig kommentar.

Den viser litt om ditt intelektuelle nivå..

Kan godt slå følge med Sæther bort å slå av en snakk på ett treff du å om du er der..

 

Mokka: Tusen takk for gratulasjon.. Ikke værst att jeg nesten er 40 alt ;) gått fort de siste 12 åra tydeligvis ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sæther du burde forresten melde deg inn i omc..

Å er du medlem burde du komme deg på forumet der, legge ut en liten prosjket tråd på bila dine ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det ikke var like alvorlig som først frykta da...

Så ikke helt bra ut idet det dkjedde. Han snurra i en sving, tok igang på 1. gir, turtallsperre og *skkrkrlalalalaaaalll* også rant olja ut pga hull i bunnpanna...

 

Men da veit vi at den er oppe å går igjen det var bra.

 

Og godt å vite at du ikke blir uten bil/prosjekter iallefall. Lykke til med Asconaen, og hvis du plutselig skal selge en Ascona eller veit om noen som selger så kanskje du roper på ei PM....

 

Nei det ordna seg det.. >

Kjører nå uten trigger hjul..

De eksploderte nærmest visst. ikke rart når det var orginalt å bilen snur ca 9300rpm ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du møtt meg da???

Useriøs??? Sorry da att noen bydde mere enn deg for 17" hjula.

Mokka her ville å ha de men ble ikke sur fordi noen bydde bedre ;)

Jeg er vel mye nærmere 20 enn 40 da forresten..

Lyktene som var mørke satt på den når jeg kjøpte den, å er forresten bytta ut med disse ;)

div026.jpg

 

Jalla gitter?? er normalt gitter til styling fangere osv. ;)

 

Å starta med tullet?? Bare fordi jeg har såpass godt syn att jeg ser det att den fangeren på OMega a'n din ikke er det minste lik en evo fanger.

Ikke jeg som sutrer og hisser meg opp med masse kommentarer hver gang jeg får noe konstruktiv kritikk her..

Men om du skal på noe Omc treff i sommer får du rusle bort å ta en snakk så kan vi diskutere sånn som detta ansikt til ansikt.

 

Volvo 850: Takk for en flott sakelig kommentar.

Den viser litt om ditt intelektuelle nivå..

Kan godt slå følge med Sæther bort å slå av en snakk på ett treff du å om du er der..

 

Mokka: Tusen takk for gratulasjon.. Ikke værst att jeg nesten er 40 alt ;) gått fort de siste 12 åra tydeligvis ;)

 

 

Snakker ikke om felga...

Snakker om noen dører jeg skulle kjøpe av deg, Og pluseligt mange uker etterpå skulle du lage henger av den omegan??Og da hadde jeg spørt opp penger til dørene og hadde det økonomiske i orden, men i steden kjøpte jeg da en Steinmetz frontleppe til bilen og litt andre ting, men men,

 

Og ansikt til ansikt?skal du bråke nå eller haha?:nono:

 

Ja har veldigt lyst til og komme inn på omc, det er jo opel som er tingen og det hvet jo de som er der. Sikkert mye og lære av folk der.

 

Men uansett du må ikke ta deg så nær av at jeg ikke likte gitter løsningen din foran...smaken og behag vettu,

 

Og fronten på omega A min er en saab 95 fanger, og det med EVO front sa jeg med en smule IRONI.

 

Sæther

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokka: Tusen takk for gratulasjon.. Ikke værst att jeg nesten er 40 alt ;) gått fort de siste 12 åra tydeligvis ;)

 

hehe, ja kan snart pensjonere deg nå :p

 

og ja, smaken er som baken...jeg syns den grillen er 50 ganger penere en saabfangeren...hadde sikkert vært penere hadde den bare passet til bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker ikke om felga...

Snakker om noen dører jeg skulle kjøpe av deg, Og pluseligt mange uker etterpå skulle du lage henger av den omegan??Og da hadde jeg spørt opp penger til dørene og hadde det økonomiske i orden, men i steden kjøpte jeg da en Steinmetz frontleppe til bilen og litt andre ting, men men,

 

Og ansikt til ansikt?skal du bråke nå eller haha?:nono:

 

Ja har veldigt lyst til og komme inn på omc, det er jo opel som er tingen og det hvet jo de som er der. Sikkert mye og lære av folk der.

 

Men uansett du må ikke ta deg så nær av at jeg ikke likte gitter løsningen din foran...smaken og behag vettu,

 

Og fronten på omega A min er en saab 95 fanger, og det med EVO front sa jeg med en smule IRONI.

 

Sæther

 

Ja klart jeg skal bråke sia vi skal ta det ansikt til ansikt.. Nei skal nok ikke det.. Jeg som jobber som dørvakt er ikke så bråkete av meg..

Samt att jeg som styremedlem i omc og lokal lags leder i tilleg ikke akkurat gidder stå på ett treff å lage bråk..

Sier du kan ta turen bort så kan vi hilse på hverandre. ikke verre.

Å tar meg ikke nær av att du ikke liker gitter opplegget, for det å er forrige eiers verk. Men syns det er penere det enn sprekte orginal spredera som satt der..

 

Å dørene fikk jeg da bruk for sjøl. Framdører til omega er heller ikke vanskelig få tak i. ;)

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår