V70-Pappa'n Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Må bytte bærearm, og det jeg lurer på er om det er en enkel oppskrift som gjør at det hele går ganske greit sammen, eller om jeg må stå med med 3 spett og en lang kveld nå igjen.. Mener det å få selve armen inn igjen.. Trangt så det holder.. Evt noe jeg kan ta av så det blir enklere? Må bytte støtdemper i samma slengen. Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Februar 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 Hvis du må bytte støtdemper samtidig så må du jo av med fjørbenet også... Løsne bremserør/slanger fra benet, styrekula, de 4 boltene under benet som sitter i bærekula og de 3 i motorrommet. Da er fjørbenet løst... Bærebrua sitter jo med 2 skruer, en i framkant og en i bakkant. Så må jo linken til stabstaget skrues av. Er tålig fort gjort det der hvis du har verktøy tilgjengelig og ikke alt er rusta i filler. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg