Gå til innhold

ADVARSEL!!! Skittau.no

Ranger emnet


auditq

Anbefalte innlegg

  • Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel den som bringer saken inn for forliksrådet som må betale i første omgang? Altså selgeren, butikken o.l.

 

Begge parter betaler et gebyr for å møte i FR. Men hvis man taper blir summa sumarum ca 1800,- , og det er litt kjedelig :) Men riktig som du sier at også kreditor betaler sin andel !

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge parter betaler et gebyr for å møte i FR. Men hvis man taper blir summa sumarum ca 1800,- , og det er litt kjedelig :) Men riktig som du sier at også kreditor betaler sin andel !

 

Har prøv å fått tak i den jævla kødden i flere dager nå! får ikke tak i han!!! :(

99' Audi A8 4.2 Quattro http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153036

85' Mærche

 

X-96' Audi A4TQ, X-95' Audi A4TQ, X-84' Audi 80cl

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å printe ut mailene du har fra dem og så dra opp personlig å møte dem og vise han svart på hvit at du har meldt deg ut for lenge siden, og så dra til innkassofirmaet og gjøre det samme!

 

Få med deg en kammerat med kamera og si dere er fra Tv2 hjelper deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har fått en haug med regninger fra dem jeg også, man bør vel ingå en skriftelig avtale før man sender en haug med regninger til folk:(

11 Mercedes 250cdi 4matic bruksbil
07 bmw 525D M-Sport           bruksbil 

96 Audi A4 1.8TQ trimprosjekt.
Alpine,Genesis Dual Mono,Colossus,Cadence,DLS,RE8
Stereoprosjekttråd:http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1704
og http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=10&t=83636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å printe ut mailene du har fra dem og så dra opp personlig å møte dem og vise han svart på hvit at du har meldt deg ut for lenge siden, og så dra til innkassofirmaet og gjøre det samme!

 

Få med deg en kammerat med kamera og si dere er fra Tv2 hjelper deg!

 

Tror ikke jeg ville utgitt meg for noen jeg ikke var, i en slik sammenheng :) Bedre å gjøre det første som blir sagt her, print ut mail etc, og ta det direkte med dette tulle-firmaet. Og, det skader ikke å sende en mail til forbrukerrådet om firmaet, alle dere som har hatt problemer med dem. Sikkert ikke de eneste som har dette problemet.

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...

Flere her som sliter med skittau her ser jeg.

Det gjør jeg også.

Av en eller annen grunn er det en eller annen kødd som har meldt meg inn i dette faanskapet, og nå har jeg fått inkassovarsel!!

Jeg var under 18år når jeg ble inmeldt, så jeg skal jo egentli ikke ha lov til å være med i dette selskapet en gang?(er over 18 nå da)

har vært i kontakt med daglig leder av skittau.no, og sitter inne med mye informasjon om dette firmaet.

HVis noen ønsker mer info om dette er det bare å sende en PM.(sitter inne med MYE interessang info)

Hvis dere skal ha kontakt med dem, for all del ikke ring nummeret på regningen dere får.

Ring heller til daglig leder: Morten Hegdal, Inderøy(nord-trøndelag)(sympatisk, og uskyldig kar igrunn)

Saken er i bunn og grunn den:

Skittau.no, har inngått et samarbeid med et ganske useriøst firma som heter phone to phone, som har som oppgave å sende ut regninger og ordne regnskap.

Det går tydligvis ikke an å melde seg ut av phone to phone, derfor får man regning på regning.

Det pågår på dette tidspunkt en større rettssak mellom disse to selskapene.(domsavgjørelse i løpet av uka)

 

Jeg har snakket med forbrukerrådet, og kontaktet advokat.

Jeg har tydligvis mitt på det tørre, og kommer sansynligvis til å forfølge saken.

Forbrukerombudet foreslo at vi som fikk inkassovarsel, gikk sammen og masseanmeldte skittau.no, slik at vi ikke får noen økonomiske problemer i fremtiden.

Det er slett ikke bra å ha et inkassokrav på seg, med tanke på lån, og forsikring og sånne ting.

Dette handler om kreditverdighet, og skal man unngå å bli uglesett så må man anmelde dem og få en saksbehandler på saken!!

Jeg skal ringe skittau.no i morgen.

har ikke situasjonen for mitt vedkommende endret seg til da, så anmelder jeg de.

Og det bør alle dere andre som sliter med dem gjøre også.

 

Hehe, jeg kan faktisk være ganske serriøs til tider, seøv om jeg ellers er ganske userriøs =)

 

Send meg en PM hvis jeg kan være behjelpelig med noe....sitter inne med mye lovdata på den slags virksomhet som skittau.no bedriver, og har daglig kontakt med firmaet!

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra det, skurk. Ja flere man er, dess større makt har man. Må bare presisere at hvis man har en inkassosak gående, vil ikke dette påvirke kredittverdigheten deres, før evt saken går til forliksrådet.

 

Har dere spørsmål om inkasso, kan dere bare sende meg PM, så skal jeg hjelpe dere! :) Jobber med dette selv :boxing

AlexTheMan

 

- VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt)

- Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt)

- Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra at jeg fikk lest denne tråden for hadda faktisk planer om å melde meg inn.men etter å ha lest dette så har jeg ombestamt meg ja. konge at det finnes slike tråder:)

ble tatt i en fotoboks på morran i dag og vet jeg vil få en bot på ca 5000.. sure penger:(

men bedre å betale bota enn å sende penger inn til useriøse firmaer ala skittau..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår