Brukroa-trimning Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Er det noen her som har koblingsskjema til Audi 10VT motoren så ta kontakt. Det er til stor hjelp. Mvh Stig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rioi Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 hvilken 10vt? motorkode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Den er WS. Skulle gjerne hatt skjema på en 5S motor også da det var dette som satt i bilen org. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet Januar 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 det har vel seg sånn at gå på vargstad ikke sant? hvorfor ikke reise på møller å låne koblingsskjema der elelr be dem kopiere! det gjorde vi når vi bygde boble crosscart! var no tull me lade relet der som vi måte fikse! å de var medhjelpelige på møller så lenge vi gikk på skole;) Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Januar 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2007 Jepp, stemmer det. :) Jeg har vert på Møller to ganger nå. Seinest i dag. Første gangen fikk jeg høre at jeg skulle ringe til dem dagen etter og i dag fikk jeg ei internett adresse til http://www.audi.com og slik jeg skjønner sia, så må man betale for å få noe ut av den. Hver gang jeg har vert der har jeg spurt om dem har koblingsskjema liggende. Men kan da alltids gå en tur til å si at jeg kommer ifra vargstad. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brukroa-trimning Skrevet Februar 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2007 Nå har jeg vert på Møller for siste gang. Hehe. :) De har ikke koblingsskjema til 10VT motoren. så, er det noen her som har det? Hadde vert til stor hjelp. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 Er ikke slikt på autodata eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg